HP 351 XL

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2012 10:32 #1094846 door V700 register
HP 351 XL is gemaakt door V700 register
Het is weer zover; weer een HP printer die de geest heeft gegeven.
Ik had daarvoor nog een nieuwe cartridge liggen (351 tricolor) en uiteraard 2 cartridges er in zitten (350 en 351).
Nu vind ik het een beetje zonde om dat zwarte goud zomaar in de vuilbak te gooien terwijl misschien nog iemand er iets mee kan. Vorige maal kon ik er een Volvist blij mee maken. Welnu, wil iemand die cartridge hebben? Stuur me dan een PB en ik geef je het adres waar je een aan jezelf geaddresseerde, voldoende gefrankeerde enveloppe naar toe kunt sturen.
Ik kan niet anders dan de eerste reactie 'belonen'.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2012 11:43 #1369979 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hptje
Ik had ook elk jaar een nieuwe HP printer nodig dingen hadden totaal geen kwaliteit,
Heb op een gegeven moment een Canon MG5150 gekocht en die staat alweer bijna 3 jaar met regelmaat dat hij bijna hele proefschriften van 300 blz uit draait en dat zonder moeite en zonder te warm te worden(je moet alleen wel het papier in de gaten houden en de inkt voorraad)

Dus voor mij geen HP meer(zou best een HPT willen hebben maar dat is wat anders )

Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2012 13:10 #1369985 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb naast HP's ook een
Ik heb naast HP's ook een canon gehad. Ik heb liever de HP's, gaan bij mij niet stuk. De software zit goed in elkaar en het draadloos gedeelte werkt perfect. Ook Eprint gebruik ik regelmatig, kan met mijn Galaxy note printen naar de HP -:) Verder wel aardig inktverbruik, omdat de kinderen groter worden en de oudste al naar de middelbare school gaat word de volgende een laserprinter.
Groet Paul

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-10-2012 15:34 #1369996 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Hp.
Nieuwe HP printers gaan bij mij ook steeds stuk, heb er nu nog eentje uit 1999, een Laserjet 2100, die het nog steeds perfect doet!
Het oude spul is stukken beter qua kwaliteit.
Grandioos, aan te sluiten op het Netwerk, als je verbindt met de draadloze router via je laptop kan je dus ook draadloos printen.
Daarnaast zeer tevreden over de Canon printer's.
Heb er nu ook een Lexmark bij, maar dat ding zuipt inkt.
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2012 17:00 #1370001 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja!§
Die passen in mijn office jet 6400!
O nee, die heb ik na twee jaren weinig, doch regelmatig gebruik, vorige week weggedonderd. De klep wilde niet meer sluiten.
UPS brengt deze week een all-in one laser van Samsung. Kreeg m'n dochter gratis toen ze een lapto van 499 euro kocht. Zij had geen ruimte, bij mij gaapt er een gat ;?
Komt-is naast een Samsung kleurenprinter uit 2002 of zo te staan. Die print gewoon door.
Maar er zal toch wel iemand blij zijn met die cartridges? Zo niet dan weet ik nog wel weggeef kanaal!
Maar wel goed dat je ze hier aanbiedt!
JP

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2012 18:29 #1370005 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic HP
M'n Laserjet HP 1005, met serieele aansluiting (toen had je nog geen USB) is een geweldig ding.
Hij trekt het dikste papier erdoorheen, de tandwielen hoor je gewoon kraken, zeeer zuinig met toners.
Dan heb ik ook nog een HP All-in one, printen, copy, scan en fax.
Elk jaar een nieuwe nodig, vreeeeeet inktpatronen die mega duur zijn.
Vorige week maar een een Brother gekocht.
Ik hou jullie op de hoogte.
De bediening is in elk geval stukken eenvoudiger.............

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-10-2012 23:42 #1370027 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Kleurenlaser
Hallo Volvisti
Ik heb een paar jaar geleden een Phaser 6130 van Xerox gekocht.  Prima apparaat.  De toner is niet goedkoop (als je de originele wilt hebben), maar hij droogt niet op.  Niks geen gelazer meer met "is ie op?", "is ie droog?" en vooral "die namaak-inkt, da's echt bagger, hoe kunnen ze zoiets (ver)kopen?".  Gewoon in het netwerk.  Twee nadelen: automatisch dubbelzijdig kan ie niet (maar z'n opvolgers wel) en hij is zwaar (maar als het goed is sleep je er maar twee keer mee).
Nooit spijt van gehad.  Eens of twee keer per jaar komt een opvolger van de 6130 voorbij bij www.ibood.nl .  En iedere keer weer denk ik; "ik heb er al een".  En iedere keer staan er alleen maar lovende woorden over deze printers van Xerox.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam