V90 met kapotte koppakking
- Walter Saris
- Nieuw lid
-
Hoi, Voor de eventueele liefhebber: nette V90 met defecte motor. De koppakking lekte en de kop is er afgehaald. De eigenaar heeft geen zin meer om er iets me te doen. Het is een 6 cilinder met automaat en heeft 135 mile gelopen. De auto heeft verder een schuif/kantel dak. Als iemand belangstelling heeft dan hoor ik het wel. Prijs idee is 850 euries. Groet, Mathieu.
Succes! Walter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
"Mille" staat in Zweden voor 10.000 km. Die ene "l" scheelt dus een factor 10.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar Zweeds is in de Nederlandse spreektaal nauwelijks ingeburgerd. Laat staan het Zweedse woord voor tienduizend.Mathy schreef : Hallo Ries
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik dacht altijd dat 'mille' Frans is voor duizend...Mathy schreef : "Mille" staat in Zweden voor 10.000 km.
Als we dan aannemen dat de adverteerder een 'L' vergeten is kom ik op 135.000 km. Dat is wel een beetje jong voor een lekke koppakking.
Maar 135.000 miles kan ook, 217.261,4 km is weer aannemelijker. Als hij echt maar 135 miles gelopen heeft begrijp ik helmaal niet hij aan een lekke koppakking komt, maar is hij die € 850,- zonder blok ook nog wel waard... Had ik de ruimte om hem te slopen... En de tijd... En het geld. Nou ja, dan kon ik mijn 940 mooi opleuken met een V90 interieur. Ben een beetje jaloers op Jerry's (Leidsekade) 940 geworden afgelopen zaterdag.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Bedankt voor de tip Walter
Ik heb de eigenaar een pm gestuurd en gevraagd om meer info en foto's.
Ik hou jullie op de hoogte
Piet
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Mathy schreef : Hallo Ries
groetjes
Mathy
Het woord mille is in de zweedse taal volkomen onbekend.
Het feit dat velen van ons in een Volvo rijden doet sommigen ook denken dat ze de zweese taal beheersen, helaas, in vele gevallen wordt de plank " en mil " misgeslagen.
En die mil staat voor 10 kilometer, als wij van Göteborg naar ons huis rijden is dat geen 370 km maar trettiosju mil, 37 zweedse mijl.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
In de advertentie staat niet meer dan hierboven in Walter's bericht. Zelfs geen foto.solexpaul schreef : Ben geen lid van het forum dus kan de advertentie niet zien ...
groetjes
Mathy (die, mocht ie gesloopt worden, en het is er een van MJ 98, interesse heeft in de B-stijl speakertjes)