waarom vragen mensen dingen en reageeren daar niet meer op
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2012 18:35 #1094814
door V700 register
waarom vragen mensen dingen en reageeren daar niet meer op is gemaakt door V700 register
waarom plaatsen mensen dingen onder gezocht en als je daar dan op reageert hoor je er niks meer over ik snap dat niet zo goed misschien andere mensen op het forum wel
groeten gert
groeten gert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2012 19:06 #1369765
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
Dan zullen ze het al wel hebben hè.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2012 19:17 #1369767
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic iets plaatsen en niet reageren
Je Gert, dat is vervelend.
Ze kunnen best even de advertentie wijzigen er en voorzien in zetten.
John
Ze kunnen best even de advertentie wijzigen er en voorzien in zetten.
John
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2012 19:35 #1369771
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oke dan
Als je mij daar (ook) mee bedoeld dan is hier je antwoord:
Ik vraag een specifiek omschreven artikel (Bestuurderstoel voor een 740 uit 1986 met lendesteun en in hoogte verstelbaar).
Jij biedt dan een compleet 940 interieur aan met de mededeling "dat past ook". Dat past dus niet zo 1 op 1 en de prijs die je er voor vraagt is direct al niet interessant.
Waarom zou ik dan nog reageren?
Zal gelijk nog argument geven waarom ik niet zal reageren op jou aanbiedingen. Ik kan me namelijk sterk vergissen maar volgens mij hebben jou bijdragen op dit forum voornamelijk tot doel om spullen te verkopen. Dacht niet dat dit forum daar zo voor bedoeld was. Je sloopt ook meer dan op een hobbymatige basis en regelmatig auto's enkel en alleen voor dit doel. Daar is verder niks mis mee maar naar mijn mening is Marktplaats dan een betere plek om je waren aan te bieden ......
Ik vraag een specifiek omschreven artikel (Bestuurderstoel voor een 740 uit 1986 met lendesteun en in hoogte verstelbaar).
Jij biedt dan een compleet 940 interieur aan met de mededeling "dat past ook". Dat past dus niet zo 1 op 1 en de prijs die je er voor vraagt is direct al niet interessant.
Waarom zou ik dan nog reageren?
Zal gelijk nog argument geven waarom ik niet zal reageren op jou aanbiedingen. Ik kan me namelijk sterk vergissen maar volgens mij hebben jou bijdragen op dit forum voornamelijk tot doel om spullen te verkopen. Dacht niet dat dit forum daar zo voor bedoeld was. Je sloopt ook meer dan op een hobbymatige basis en regelmatig auto's enkel en alleen voor dit doel. Daar is verder niks mis mee maar naar mijn mening is Marktplaats dan een betere plek om je waren aan te bieden ......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2012 19:37 #1369772
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ongeacht de reden, reageren
Ongeacht de reden, reageren op een mailtje is sowieso wel zo netjes...
Heb t ook al een paar keer gemerkt, meer regel dan uitzondering.
Misschien komt t omdat ik zelf wel altijd op mailtjes reageer, verwacht ik ook van een ander.
Op MP is het helemaal feest wat dat soort dingen betreft, mensen bieden, ik reageer, mensen nietmeer, bod zonder opgaaf van reden verwijderd.
Heb t ook al een paar keer gemerkt, meer regel dan uitzondering.
Misschien komt t omdat ik zelf wel altijd op mailtjes reageer, verwacht ik ook van een ander.
Op MP is het helemaal feest wat dat soort dingen betreft, mensen bieden, ik reageer, mensen nietmeer, bod zonder opgaaf van reden verwijderd.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2012 19:50 #1369774
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Lager
Hallo Ben
Meestal is dat een teken dat je bod te laag is. Jammer dat ze dat nooit doen, als je (veel) meer biedt dan het bedrag dat ze voor ogen hebben.
groetjes
Mathy
Meestal is dat een teken dat je bod te laag is. Jammer dat ze dat nooit doen, als je (veel) meer biedt dan het bedrag dat ze voor ogen hebben.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2012 19:54 #1369775
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Mathy,
Dit ging om het
Hallo Mathy,
Dit ging om het scenario 'ik bied iets aan, mensen bieden op het door mij aangeboden goed, ik reageer, mensen verwijderen hun bod zonder reactie'.
Dit ging om het scenario 'ik bied iets aan, mensen bieden op het door mij aangeboden goed, ik reageer, mensen verwijderen hun bod zonder reactie'.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2012 20:01 #1369778
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Oeps
Hallo Ben
Da's ook een mogelijkheid. Had ik niet aan gedacht.
Tja, communicatie en fatsoen, het schijnt heel moeilijk te zijn. We verwachten het meestal wel van anderen, maar om het zelf in de praktijk te brengen. (slaat trouwens niet specifiek op jou Ben)
groetjes
Mathy
Da's ook een mogelijkheid. Had ik niet aan gedacht.
Tja, communicatie en fatsoen, het schijnt heel moeilijk te zijn. We verwachten het meestal wel van anderen, maar om het zelf in de praktijk te brengen. (slaat trouwens niet specifiek op jou Ben)
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2012 20:18 #1369783
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mail
doe een mail of pb terug is niet zo moeilijk toch of haal het eraf als je het al hebt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-10-2012 20:28 #1369785
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb al een paar keer
Ik heb al een paar keer spullen bij de beste man gehaald, prima prijzen en voor mij mooi in de buurt!
Maar niet reageren op marktplaats enzo gebeurd wel veel helaas.
Maar niet reageren op marktplaats enzo gebeurd wel veel helaas.
Moderators: Jerry Stam