beloning voor ...
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
en <a href=" www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?...lvo%20940&page=3 ">Tradera
worden ze regelmatig aangeboden
De rest van het hout heb je wel?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Aah!!Chilm schreef :
Die is nu van mij Gerben, gekocht van Christina, mijn oude asbak was n.l. iets beschadigd. Nu zoek ik nog een 960 TB, iemand had deze nog wel liggen ergens (hint, hint hint)gerryberrie schreef : link.marktplaats.nl/600540929
4e foto onderop.
Groeten,Gerben
Op die Fiets..eh Volvo.
"Hint..Hint..Hint." Kijk is in je PB inbox.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt Gerben, lijkt goed denk ik, je hebt pb en foto.@TP je mag de asbak van mij overnemen, ziet er gloednieuw uit maar de kleur is anders, staat niet bij mijn andere hout (heb een LE).gerryberrie schreef :
Aah!!Chilm schreef :
Die is nu van mij Gerben, gekocht van Christina, mijn oude asbak was n.l. iets beschadigd. Nu zoek ik nog een 960 TB, iemand had deze nog wel liggen ergens (hint, hint hint)gerryberrie schreef : link.marktplaats.nl/600540929
4e foto onderop.
Groeten,Gerben
Op die Fiets..eh Volvo.
"Hint..Hint..Hint." Kijk is in je PB inbox.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja jij mag hem overnemen Anton, blijkbaar zijn er verschillende kleuren ja, bij mij is het wat lichter notenhout en deze is wat donkerder, en zeikerd die ik ben...Asbak is echt als nieuw, zit geen krasje op.En het mooie is, nu krijg ik een beloning EN geld voor de asbak, mijn avond is weer goed.Truste, ga nu maffen.anton-240 schreef : ik begrijp het nog niet, wie mag de asbak nu overnemen, ik toch mag ik hopen?
Ik wist trouwens niet dat er verschillende kleuren zijn, is dat afhankelijk van de gebruikte houtsoort?
anton
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lol, nee laat maar joh, bewaar maar voor je baksteen.Je hebt een pb van me.anton-240 schreef : Super! Ja precies een beloning en geld maar wat is nu een passende beloning? Een dikke sigaar, een pakje sigaretten? Laat mij nog even denken. Suggesties?