borenslijper bij de Lidl
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2012 11:57 #1094787
door V700 register
borenslijper bij de Lidl is gemaakt door V700 register
Vandaag bij de Lild een borenslijper gehaald. Tot nu toe sleep ik mijn boren altijd met het handje op een slijptolletje. Maar ja, de oogjes worden er niet beter op dus dat turen is niet zo leuk meer. Ben benieuwd of het wat is.
Toen ik er toch was ook maar zo'n haakse kop voor op de boormachine en een setje ratelringsleutels gescoord.
Nou met dit zutweer nog zin vinden om de schuur in te duiken. Maar ach, tot nu toe redelijk vakantieweer gehad dus ik heb niet echt te klagen.
Toen ik er toch was ook maar zo'n haakse kop voor op de boormachine en een setje ratelringsleutels gescoord.
Nou met dit zutweer nog zin vinden om de schuur in te duiken. Maar ach, tot nu toe redelijk vakantieweer gehad dus ik heb niet echt te klagen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2012 21:55 #1369579
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoe hij bevalt.
Hoi Jan,
Ik zou graag weten hoe de borenslijper bevalt, ik slijp ook nog met de hand en op het oog en heb in dingen zoals een boren slijper niet veel vertrpouwen.
Maar ik zal er ook een keer aan moeten, dus graag je ervaring ermee.
John
Ik zou graag weten hoe de borenslijper bevalt, ik slijp ook nog met de hand en op het oog en heb in dingen zoals een boren slijper niet veel vertrpouwen.
Maar ik zal er ook een keer aan moeten, dus graag je ervaring ermee.
John
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2012 22:01 #1369580
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Dokter Drill
Als je er "later" maar de passende slijpschijven nog bij kan krijgen............
Die verslijten namelijk.
Is het niet beter om je de kunst van het borenslijpen "uit de hand" meester te maken?
Zo moeilijk is het niet.
Die verslijten namelijk.
Is het niet beter om je de kunst van het borenslijpen "uit de hand" meester te maken?
Zo moeilijk is het niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-10-2012 23:53 #1369601
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb er vandaag een stuk
Ik heb er vandaag een stuk of 10 geslepen en dat ging prima en makkelijk.
Wat Andre zegt zit natuurlijk wel wat in, ik vermoed dat dat (passende schijven) voor zo'n gevalletje van de Lidl niet zo makkelijk zal gaan. Gelukkig zitten er 2 reserve schijven bij, dus voor hobby gebruik zal ik er toch wel wat jaartjes mee toe kunnen.
Wat Andre zegt zit natuurlijk wel wat in, ik vermoed dat dat (passende schijven) voor zo'n gevalletje van de Lidl niet zo makkelijk zal gaan. Gelukkig zitten er 2 reserve schijven bij, dus voor hobby gebruik zal ik er toch wel wat jaartjes mee toe kunnen.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2012 00:03 #1369605
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Tijd
Je kan in elk geval nog op zoek naar een vervangende schijf............
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-10-2012 06:53 #1369631
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Of
boren.
Moderators: Jerry Stam