BTW verhoging
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat wil ik wel betalen Gerben 60% belasting, dan weet ik dat ik goed verdien.<a href="/node/35396"></a>gerryberrie schreef : Hoe en wat? Ik betaal toch al jarenlang 60% belasting? De BTW is hier nog altijd 19% ben benieuwd hoelang dat duurt.
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Groeten,Gerben
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
BTW verhoging treft alleen diegene die in de supermarkt afrekend.
Werkt zwart-werken in de hand.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat maakt het betalen van een miljoen euro belasting alleen maar aantrekkelijker.Je schreef : Naarmate het inkomen stijgt, wordt je steeds inventiever om de belasting te omzijlen.
groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
M'n buurman is een belasting advi"zeur", hij leeft van het advies, om zo min mogelijk belasting te betalen.......
DWZ zoeken naar de mazen in de wet.
nb Verdiend er een goede boterham aan, makkelijker dan ik, met bouten en moeren aan draaien.............
NB hij ligt nu al op z'n nest, ik zit te tekenen in AutoCad, kijk af en toe op het V700 forum...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Werk jij met AutoCad light Andre, ik wil het mij ook nog eens aanleren.Redelijk ingewikkeld m.i. want was niet echt een ster met wiskunde.Ben wel een ster in Illustrator, Photoshop en inDesign, maar autocad is andere koek.Waarom ik dat zou willen? Zit er aan te denken om een 3d printer te kopen en eens wat te experimenteren. Zou dan leuk zijn als ik mij eigen ontwerpen kon maken, vandaar mijn interesse in AutoCad.Pfff wat een verhaal weer zeg.struis schreef : NB hij ligt nu al op z'n nest, ik zit te tekenen in AutoCad, kijk af en toe op het V700 forum...
- André Struis
- Nieuw lid
-
Ik heb wel gekeken naar een 3-D versie, inventor of iets dergelijks.
Maar al met al ben je dan toch €10.000,00 verder..........Voor een CD'tje, een boek en een paar dagen cursus.
Wiskunde; ik was ook niet zo'n ster, maar ik denk dat het wel meevalt..........
Logisch kunnen nadenken, en ruimtelijk inzicht, dat is belangrijk!
Als ik me als tekenaar "verhuur", denk ik na een paar dagen; wat een dom kl*te werk.