Wie legt dit even simpel uit ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ik kan mij er geen enkele voorstelling bijmaken.
Wat is het, wat doet het en dan.....waarom ?
Deze vraagt stoelt louter op nieuwsgierigheid.
Bewuste advertentie : www.volvo700vereniging.nl/node/45713
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat was niet in mij opgekomen. Maar dan een hoeklampje. Zodat je om een hoekje kan kijken als het ware.
Dank voor je bijdrage Michael.
Inderdaad. NoelD biedt veel aan. Apart spul, dat ook.
Sinds het afstompen van reacties op advertenties is er nimmer een toetsaanslag van zijn zijde geweest. De inbreng was dan puur defensief.
Zeg het maar Michael, wat zullen we er mee doen ? Wie stemt voor ? Wie stemt tegen ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mmmmmmmmmmmmmdusssssss...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Adverteren is gratis voor iedereen, met inachtname van het <a href="/node/25970" target="_blank">sitereglement</a>. Er is geen verplichting verder iets bij te dragen op de site, al stellen we dat wel op prijs natuurlijk.
We hebben de advertenties ook apart gezet om een duidelijk onderscheid te maken tussen gewone topics en advertenties, en we perken de 'commercie' een beetje in doordat een adverteerder maar vijf advertenties tegelijk kan hebben.
Wie meer zou willlen adverteren kan een <a href="/node/44043" target="_blank">vaste advertentie-pagina</a> aanvragen. Deze is gratis voor leden van de Volvo 700 Vereniging, anders moet ervoor betaald worden. Ik geloof dat de prijs per jaar gelijk is aan het lidmaatschap en volgens mij is iedereen die nu zo'n pagina heeft ook lid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jelmar86 schreef : .... Is het hier veel soepeler dan 850forum, als je daar 1 post van 2 regels (in een discussietopic) plaats dat je iemand wel kunt helpen voor een leuke prijs, dan krijg je een rekening gepresenteerd voor commerciele verkoop a €600ex btw per jaar..... Mmmmmmmmmmmmmdusssssss...
Helemaal mee eens en lijkt ook nergens op !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wees blij met Noël, hij heeft altijd wel iets bijzonders....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb er in ieder geval geen problemen mee dat hij alleen maar leuke hebbe dingen verkoopt.
Tom.