Wie legt dit even simpel uit ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2012 21:16 #1094402 door V700 register
Wie legt dit even simpel uit ? is gemaakt door V700 register
Ik heb nu een paar keer de navolgende advertentie gelezen.
Maar ik kan mij er geen enkele voorstelling bijmaken.
Wat is het, wat doet het en dan.....waarom ?
Deze vraagt stoelt louter op nieuwsgierigheid.
Bewuste advertentie : www.volvo700vereniging.nl/node/45713

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2012 21:18 #1367601 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Extra
Een extra lampje voor in de achterlicht units van 744's. Trouwens, iemand wel eens opgevallen dat Noël alleen dingen aanbiedt, en verder eigenlijk inactief is op 't forum? Hij lijkt me alleen actief uit commerciëel gewin.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2012 21:25 #1367602 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dus
Dus.... jij zegt eigenlijk dat het een lampje is ?
Dat was niet in mij opgekomen. Maar dan een hoeklampje. Zodat je om een hoekje kan kijken als het ware.
Dank voor je bijdrage Michael.
Inderdaad. NoelD biedt veel aan. Apart spul, dat ook.
Sinds het afstompen van reacties op advertenties is er nimmer een toetsaanslag van zijn zijde geweest. De inbreng was dan puur defensief.
Zeg het maar Michael, wat zullen we er mee doen ? Wie stemt voor ? Wie stemt tegen ?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2012 22:17 #1367603 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Och
Och, zolang hij blijkbaar aparte en interessante spullen aan blijft bieden, vind ik 't onbeschoft, maar best. Hij maait mij het gras niet voor de voeten weg. Ik kan me voorstellen dat betalende adverteerders zich er wel aan storen, terugdenkende aan manieren waarop ze elkaar in het verleden meenden te moeten beconcurreren.

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
05-09-2012 22:34 #1367604 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Wie betaald er dan voor advertenties?
Ik adverteer best wel maar heb nog nooit wat betaald volgens mij.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2012 08:48 #1367624 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat dat betreft....
.... Is het hier veel soepeler dan 850forum, als je daar 1 post van 2 regels (in een discussietopic) plaats dat je iemand wel kunt helpen voor een leuke prijs, dan krijg je een rekening gepresenteerd voor commerciele verkoop a €600ex btw per jaar.....

Mmmmmmmmmmmmmdusssssss...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2012 08:57 #1367625 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Iedereen
We proberen een platform te zijn voor liefhebbers, ook voor degenen die leuke zaken aan te bieden hebben. Zover ik tot nu toe kan beoordelen hoort Noël D tot die categorie.
Adverteren is gratis voor iedereen, met inachtname van het <a href="/node/25970" target="_blank">sitereglement</a>. Er is geen verplichting verder iets bij te dragen op de site, al stellen we dat wel op prijs natuurlijk.
We hebben de advertenties ook apart gezet om een duidelijk onderscheid te maken tussen gewone topics en advertenties, en we perken de 'commercie' een beetje in doordat een adverteerder maar vijf advertenties tegelijk kan hebben.
Wie meer zou willlen adverteren kan een <a href="/node/44043" target="_blank">vaste advertentie-pagina</a> aanvragen. Deze is gratis voor leden van de Volvo 700 Vereniging, anders moet ervoor betaald worden. Ik geloof dat de prijs per jaar gelijk is aan het lidmaatschap en volgens mij is iedereen die nu zo'n pagina heeft ook lid.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2012 09:35 #1367627 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yep

Jelmar86 schreef : .... Is het hier veel soepeler dan 850forum, als je daar 1 post van 2 regels (in een discussietopic) plaats dat je iemand wel kunt helpen voor een leuke prijs, dan krijg je een rekening gepresenteerd voor commerciele verkoop a €600ex btw per jaar..... Mmmmmmmmmmmmmdusssssss...

Helemaal mee eens en lijkt ook nergens op !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2012 16:54 #1367662 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Noël,...
heeft leuke dingen te koop.Er zijn hier zat mensen ( waaronder ik ) die al spullen bij hem gekocht hebben.Ik heb er onderandere  een pennenbakje gekocht voor minder dan de vraagprijs!
Wees blij met Noël, hij heeft altijd wel iets bijzonders....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2012 17:04 #1367663 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aparte
Aparte spullen en dingen die je niet alle dagen tegen komt, ik heb de afsluitbare tankdop gekocht met 2 sleutels en in zo goed als nieuw staat, zo ook de aanhanger knipper schakelaar(lampje wat ook gaat knipperen als je er een aanhanger achter hebt zitten) helemaal compleet en in nieuw staat dus nooit gebruikt(wat te zien is aan de pinnen achterop).
Ik heb er in ieder geval geen problemen mee dat hij alleen maar leuke hebbe dingen verkoopt.
Tom.

Moderators: Jerry Stam