V90 beetje upgraden/opleuken AANGEPAST Afneembare trekhaak kapot.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hondenrek:
We gaan regelmatig met onze Newfoundlander op pad en die gooit regelmatig met z'n dikke kont het aftermaket rek ondersteboven. Dit rek wordt op zijn plek gehouden door het te klemmen tussen kofferbak bodem en de dakhemel. Niet zo fraai want je moet het rek stevig klemzetten. Dit drukt dus lekker in het hemeltje! Liefst in beige kleur, dan past het mooi bij het interieur.
Wie heeft er zo'n rek liggen en wil ervanaf?
Alarmsysteem:Het originele alarmsysteem werkt nog naar behoren, alleen de sirene hoor je bijna niet. Wie heeft er nog zo'n ding liggen en wil ervanaf? Het is een origineel Volvo alarm.
Zijwindgeleiders:Wie heeft er een setje zijwindgeleiders liggen voor de voorportieren? Het lijkt mij wel erg lekker om de ramen iets open te hebben tijdens het rijden zonder al te veel herrie aan m'n hoofd.
groet,
Marcel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
dit is een hele mooie auto zoals ik nu zelf gezien heb afgelopen zaterdag.Als je een hondenrek op de kop kunt tikken mag deze ook gewoon zwart zijn denk ik.Je kunt hem dan n.l. zelf in de gewenste kleur spuiten, bijna elke kleur is ook in mat te verkrijgen tegenwoordig.Betreffende je alarm, het leek er op dat alleen de sirene was overleden, een nieuwe of gebruikte op de kop tikken mag niet zo moeilijk zijn. Contact Baseman eens, die heeft erg veel liggen aangaande het Volvo alarm.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De kleur van het honderrek maakt mij ook niet zoveel uit maar als het kan dan liever direct een beige.
Ik heb me inmiddels wel geaccepteerd dat de ongeblazen V90 niet te kietelen is tenzij ik een andere cilinderkop en ecu van een 204 pk erop laat zetten. Dan maar lekker comfortabel cruisen. Moet met 180 pk ok wel lukken.
maar ik vind het wel interessant om te zien hoe jij je Volvo weet op te peppen!
Groet,
Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het gaat mij erom dat ik toch frisse lucht in de auto krijg en niet dat gebulder van de wind in mijn oren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De 180pk heeft ook een iets andere automaat die hoger in de toeren aangrijpt, dus er zal, naast ECU's en nokkenassen, nog wel meer aangepakt moeten worden als je echt helemaal over wil.M. Kok schreef : Ik heb me inmiddels wel geaccepteerd dat de ongeblazen V90 niet te kietelen is tenzij ik een andere cilinderkop en ecu van een 204 pk erop laat zetten. Dan maar lekker comfortabel cruisen. Moet met 180 pk ok wel lukken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-