Weer terug van vakantie, dus weer verder met de 745..en direct een vraag, USA koplampen ingebouwd...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2012 12:12 #1094288 door V700 register
Hej !
Gisteravond weer terug gekomen van onze (heerlijke) vakantie in Portugal, de V70 D5  is in totaal 8343KM rijker geworden in de 3 week (uiteraard probleemloos )

In Portugal diverse 7 en 2 series gespot, en bijna allemaal in USA uitvoering....schitterend !
Maar..nu begint het eigenlijk wel te kriebelen om het USA front wat ik al 3 jaar op zolder heb liggen in m'n 745 te zetten, maar ik 'zit' met het volgende, de knipperlichtunits en de onderbalken zijn niet echt mooi meer, maar waar zijn deze nog te bestellen ? Of heeft iemand deze nog liggen ?
En het inbouwen, opzich niet zo'n probleem, maar zijn de koplampwissers makkelijk af te sluiten zonder storingen etc ? Kan iemand mij hier misschien bij helpen (sleuteldag koops) ?
Bedankt voor de reacties,
Het inbouwen is inmiddels gelukt, en is prima te doen. Nu alleen nog de onderdelen bestellen, bij VOMD zijn de knipperlichten en balken nog te bestellen. Maar ik heb ook in Amerika gekeken..en dat scheelt nogal qua prijs, heeft iemand ervaring om daar onderdelen te bestellen ?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2012 12:16 #1366893 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lampjes
Kijk eens bij VOMD.nl of skandix,
Die moet ze geloof ik wel hebben,Estateservices.nl heeft ze ook gehad of die ze nog heeft weet ik niet.
Tom.

• Koen Wiegink
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2012 13:14 #1366897 door Koen Wiegink
Beantwoord door Koen Wiegink in topic de koplamp wissers zijn zo
de koplamp wissers zijn zo los te koppelen. de bijde aansluitstekkers zitten aan de bestuurderskant. ik heb zonder gereden en er later een setje in gemaakt. het is plug en play.

koen

• Ziko de Kubber
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
28-08-2012 08:12 #1366957 door Ziko de Kubber
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Gewoon via Ebay USA
Gewoon via Ebay USA bestellen, daar zijn ze het goedkoopst en best prima kwaliteit.

Met vriendelijke groet, Ziko

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-08-2012 08:29 #1366958 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zijn inderdaad goedkoop
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieGeen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieIk heb op ebay een bedrijf gevonden die alles compleet L+R 'Buy it now' aanbied voor € 64,65 in plaats van € 145 wat VOMD er voor moet hebben..
<a href="">
Alleen het verzenden/betalen heb ik geen idee hoe dat gaat, ik heb nog nooit wat uit Amerika besteld...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-08-2012 19:55 #1366991 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Betalen
Zou ik doen via Paypal als het even kan; is de boel meteen verzekerd.
En reken erop dat je bij aanschaffen van boven de €25,-, naast de artikelprijs en de verzendkosten ook nog opdraait voor de (inmiddels) 21% BTW verschuldigd bij invoer van buiten de EU. En daar kan je dan vaak ook nog zo'n €8,- administratiekosten bij lappen aan TNT/DHL/whoever.
Hou dus rekening met nog wat extra naheffingen. Soms is het dan alsnog goedkoper om de boel hier in NL/EU te kopen. Die gasten kopen in bulk (tegen inkoopprijs!) en dus relatief lagere transport en invoerkosten.
Doe de wiskunde voor je koopt zou ik zeggen...

• Hendrik Teerink
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
28-08-2012 23:16 #1367005 door Hendrik Teerink
Beantwoord door Hendrik Teerink in topic ...
Inderdaad, de extra invoerrechten maken het duur. Ik moest 35 euro bijbetalen voor mijn usa set.
Gaat er van de week ook op!

Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85

• Ziko de Kubber
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
29-08-2012 17:08 #1367046 door Ziko de Kubber
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Ik heb ze ook bij die
Ik heb ze ook bij die aanbieder gekocht, niet zo goed als OEM maar acceptabele kwaliteit zeker voor het geld!

Met vriendelijke groet, Ziko

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-08-2012 23:57 #1367140 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inmiddels
Heb ik ze bij Henk al besteld..., veel makkelijker, niet moeilijk doen en lang wachten om een paar tientjes te besparen...
Kwam er bij inbouw trouwens achter dat ik 2 linker onderbalken heb...past,maar ook niet meer dan dat..., oftewel echt nieuwe nodig !

Moderators: Jerry Stam