Soms....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Medicijnen zonder vaststelling van het probleem, kunnen je goed op een dwaalspoor brengen Jelmar. Pas daarmee op. Je lichaam geeft zo geen pure weergave van de problemen weer.
Waar je wel heen moet met dat probleem weet ik ook niet. Maar blijf wel zoeken naar een persoon met een logisch verhaal/ inzicht.
Je kan er ook lang mee wachten, afdoen als een mogelijk psygisch probleem en flink doorgaan. Heb ik ook gedaan.
Ik heb een lange tijd goed het plafond van het ziekenhuis gezien..
Ook werd er al een speciaal klein kamertje voor me greserveerd.
Daarna zie je "belangrijke zaken" toch met een ander oog..
Geluk, Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als het medische advies zo goed is als het technische advies, dan zou ik nog even verder kijken voordat ik aan mijn auto ging werken .
No offense verder, maar een lichaam is iets anders dan een auto. Ietsje belangrijker ook.
Sterkte ermee Jelmar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Take it easy, jongen. Als je nu geen gas terugneemt, gaat het van kwaad tot erger. Voor één keer minder eigenwijs en naar je lichaam luisteren. Het probeert je wat te vertellen....
Geniet van je vakantie en neem de tijd om alles eens goed te overdenken. Op deze voet doorgaan werkt niet (meer).
Groet, Mark.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vandaag maar eens het audio gebeuren in de werkplaats geupgrade.. Ik hou wel van een 'beetje' volume..
Degene die mijn werkplaats kennen weten dat het al best stevig was voor de ruimte

Staat nu een oldskool onkyo voorversterker, een marantz 4x125watt eindversterker(echte watts, tis geen mediamarkt zooi), 2x 150wattl jbl zuilen(uit de tijd dat jbl nog wèl goede spullen produceerde) en een mission subwoofer. (zal niemand lastig vallen met de typenummers en specs, audio is altijd 2e hobby geweest, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd in een rijtjeshuis....)
Mooi genieten tijdens het sleutelen dus.
Morgen op het gemak een nieuwe pc neerzetten voor media& vida
Beetje opruimen en ruimte maken voor de ARRRR
Nogmaals bedankt voor alle berichten! Ook buiten dit topic om!
Ik ben dus niet gestopt, nergens mee, maar gewoon ff 'pauze'
- André Struis
- Nieuw lid
-
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Wat let je? Het cursusseizoen begint binnenkort en er zal vast wel " ergens " een avondcursus arts of chirurg aangeboden worden. (voor weinig uiteraard)struis schreef : Een paar keer met de medische wetenschap te maken hebt gehad, zou je het er bijna zelf bij gaan doen...........er lopen nogal wat knoeiers rond in die wereld..........
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Die cursus was toch in de aanbieding bij AH? Hamsteren! Of was het de plus? In dat geval... Aanvulluh!
groetjes
Mathy