Soms....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-08-2012 23:24 #1366865 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oeii
Jelmar, rust ff uit en verzet je zinnen! Pm je nog wel over die slang, even niks aan je hoofd is wel wat belangrijker nu!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2012 14:20 #1366900 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als je zo moe blijft
is je lichaam bezig met vechten/ herstellen van iets.
Medicijnen zonder vaststelling van het probleem, kunnen je goed op een dwaalspoor brengen Jelmar.  Pas daarmee op.  Je lichaam geeft zo geen pure weergave van de problemen weer.
Waar je wel heen moet met dat probleem weet ik ook niet. Maar blijf wel zoeken naar een persoon met een logisch verhaal/ inzicht.
Je kan er ook lang mee wachten, afdoen als een mogelijk psygisch probleem en flink doorgaan.  Heb ik ook gedaan.
Ik heb een lange tijd goed het plafond van het ziekenhuis gezien..
Ook werd er al een speciaal klein kamertje voor me greserveerd.

Daarna zie je "belangrijke zaken" toch met een ander oog..
Geluk,  Rolf

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2012 14:37 #1366901 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Artsen
Behalve advies over auto's zijn hier ook paar amateurartsen een consult aan het geven.
Als het medische advies zo goed is als het technische advies, dan zou ik nog even verder kijken voordat ik aan mijn auto ging werken .
No offense verder, maar een lichaam is iets anders dan een auto. Ietsje belangrijker ook.
Sterkte ermee Jelmar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2012 14:59 #1366904 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eens
Ben 't met je eens Jeroen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2012 17:31 #1366911 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beste Jelmar, Take it easy,
Beste Jelmar,
Take it easy, jongen. Als je nu geen gas terugneemt, gaat het van kwaad tot erger. Voor één keer minder eigenwijs en naar je lichaam luisteren. Het probeert je wat te vertellen....
Geniet van je vakantie en neem de tijd om alles eens goed te overdenken. Op deze voet doorgaan werkt niet (meer).
Groet, Mark.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2012 18:01 #1366913 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aaargh
Aaarrgh... dat zijn geen fijne geluiden Jelmar, had gehoopt dat het inmiddels wat beter ging, niet dus. Het is i.d.d. een cliché maar probeer naar je lichaam te luisteren, over 20 jaar willen we namelijk ook nog van je kennis en diensten gebruik kunnen maken (alsof je daar nu op zit te wachten duhuh).Ik weet... je wordt er waarschijnlijk mee doodgegooid maar als je eens iets wilt proberen heb ik misschien een goeie tip voor je, nog bij jou in de buurt ook, stuur me maar een p.m. als je interesse hebt, het heeft mij ook enorm geholpen destijds.Afijn... denk aan jezelf en niet aan ons of je andere klanten, het komt goed man, sterkte.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-08-2012 22:35 #1366939 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nogmaals :)
Bedankt :) komt allemaal vast wel goed... :)

Vandaag maar eens het audio gebeuren in de werkplaats geupgrade.. Ik hou wel van een 'beetje' volume..
Degene die mijn werkplaats kennen weten dat het al best stevig was voor de ruimte :D

Staat nu een oldskool onkyo voorversterker, een marantz 4x125watt eindversterker(echte watts, tis geen mediamarkt zooi), 2x 150wattl jbl zuilen(uit de tijd dat jbl nog wèl goede spullen produceerde) en een mission subwoofer. (zal niemand lastig vallen met de typenummers en specs, audio is altijd 2e hobby geweest, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd in een rijtjeshuis....)
Mooi genieten tijdens het sleutelen dus.
Morgen op het gemak een nieuwe pc neerzetten voor media& vida :)
Beetje opruimen en ruimte maken voor de ARRRR :)

Nogmaals bedankt voor alle berichten! Ook buiten dit topic om!
Ik ben dus niet gestopt, nergens mee, maar gewoon ff 'pauze' :)

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-08-2012 00:56 #1366951 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Als je...
Een paar keer met de medische wetenschap te maken hebt gehad, zou je het er bijna zelf bij gaan doen...........er lopen nogal wat knoeiers rond in die wereld..........

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-08-2012 07:37 #1366953 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Medische wetenschap

struis schreef : Een paar keer met de medische wetenschap te maken hebt gehad, zou je het er bijna zelf bij gaan doen...........er lopen nogal wat knoeiers rond in die wereld..........

Wat let je? Het cursusseizoen begint binnenkort en er zal vast wel " ergens " een avondcursus arts of chirurg aangeboden worden. (voor weinig uiteraard)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-08-2012 01:28 #1367018 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic AH
Halllo Eric
Die cursus was toch in de aanbieding bij AH?  Hamsteren!  Of was het de plus?  In dat geval... Aanvulluh!
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam