Op zoek naar een nette 740 estate
- Eric Peter (GAST)
- Nieuw lid
-
In de jaren 90 heb ik twee 740's gehsd en een 940 en daar destijds met veel plezier en nagenoeg probleemloos mee rondgereden. Toen overgestapt op een ander merk maar één ding was mij altijd duidelijk, ooit zou er weer een 740 (bij)komen. En dat moment is nu aangebroken.
De afgelopen weken alle verkoopsites afgestruind maar eigenlijk niets van mijn gading kunnen vinden. Slecht onderhouden gebakjes al dan niet voorzien van veel roest, belastingvrije waar absurde bedragen voor worden gevraagd en aangezien deze wagens minimaal 20 jaar oud zijn hebben de meesten ook al een beste boodschasp gedaan. Nu is dat voor een Volvo geen enkel probleem maar ik zet alles boven de 300.000km er liever zelf bij. Dus mocht één van jullie wat leuks te koop weten dan hoor ik dat graag. Enkele eisen:
740 estate, liefst met de 1e neus
2.3 motor
benzine (géén LPG of diesel)
handgeschakeld
max 300.000 km aantoonbaar gereden
voorkeur bouwjaar '88 tot '90
Groet,
Eric
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De auto is weliswaar van 96 (denk ik ongeveer) maar het is een mooie onverprutste auto. Staat 295.000 op. Afgelopen weekend nog wel tenminste. Auto is benzine lpt.
Is al zeker 10 jaar in zijn bezit.
Als je wil kan ik je met hem in contact brengen.
btw. Ik heb er geen enkel belang bij maar zou het wel leuk vinden alsie weer naar een liefhebber gaat
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Eric Peter (GAST)
- Nieuw lid
-
In ieder geval dank voor het reageren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Moet het per se een Estate zijn?
Staan zat mooie Sedan's op het net....
Trouwens, toch maar geen W116/W126?
- Eric Peter (GAST)
- Nieuw lid
-
Een 740 sedan vind ik ook erg mooi maar estate nóg mooier. Al die nutteloze ruimte.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
eric p schreef : Ja, het moet een estate zijn. Ook geen Benz, heb eigenlijk nooit wat met een S klasse gehad. Te groot en te lomp dit itt de fraai gelijnde E.
Een 740 sedan vind ik ook erg mooi maar estate nóg mooier. Al die nutteloze ruimte.
Oh, dacht dat je er toen naar op zoek was maar dat zal dan wel een W115 geweest zijn.
Mis mn E stiekem ook nogsteeds, moet toch altijd 3 keer kijken als ik er een zie:-(
- Constant Thomkins
- Nieuw lid
-
- Eric Peter (GAST)
- Nieuw lid
-