Bijna 1,5 miljoen kilometer met een 940!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2012 08:15 #1094006 door V700 register
Bijna 1,5 miljoen kilometer met een 940! is gemaakt door V700 register
De huidige Autobild (nr. 31, 3-8-2012) toont een reportage van een, blije, familie die een 940 bezit met 1.476.989 kilometers achter de kiezen. Met de eerste motor nog. Deze niet kapot te krijgen Zweden-Kombi behoort, volgens het blad, tot de Kilometer-Koningen van de lezers. En een auto voor het leven.
De eigenaar heeft een oude 740 Estate omgevormd naar een aanhangwagen die achter de 940 hangt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2012 10:06 #1365460 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic OK....
... Zag ergens ook al een Saab met een miljoen op de klok staan :o
Tijd voor een ander record? Hoe lang kun je rijden zonder KVS of motorolie? Zonder LPG of benzine heb ik al wel ervaren: dat gaat niet zo heel lang: record zonder KVS is Zwolle-Veendam....
Fijn weekend!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2012 22:28 #1365497 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het blad
verkoopt zijn oplage.
Weet je ?  Sprookjes heb ik altijd goed gehoord.  Maar nooit gezien.  Zien = geloven .
Oude stelling.  Echt iets voor mij.

Maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.  Zegt men..

Mvg, Rolf

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2012 23:21 #1365500 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ken hem, een beetje
Hallo Rolf
Ik heb wel eens met de man gemaild.  En ga ervan uit, dat klopt wat ie zegt.  Mede omdat ie op www.alter-schwede.de redelijk actief is.
Had ik overigens een paar dagen geleden al aangekondigd.  Zie <a href="/node/45480" target="_blank">hier</a>.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2012 12:39 #1365651 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoezo verhaaltjes?
Toen ik in Zweden aan het opscheppen was over mijn 650.000km (indertijd) kwam degene aan wie ik het vertelde met zijn buurman aanzetten (letterlijk:-) die al 1,5miljoen op zijn teller had staan. Dezelfde motor, wel een paar cilinderkoppen, dynamo's, startmotoren en een waterpomp, versnellingsbak geviseerd, 3x een snelheidssensor, twee keer een tandwieltje in de kilometerteller. 4x een voorruit, dat dan weer wel, maar niet onbegrijpelijk als je in dat gebied over provinciale wegen rijdt waar van dat gruis met kiezels op ligt.
Volgens hem kende hij er nog een paar, maar of zo'n kilometerstandentopic in Zweden bestond wist ie niet. Hij had zelf niet eens een computer!!! Dat vond ik eigenlijk nog vreemder nieuws eigenlijk

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-08-2012 01:25 #1365704 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Nederland = postzegeltje
Als je bekijkt hoeveel kilometers vertegenwoordigers/service monteurs moeten maken om hun klanten te bezoeken.
Die gasten zitten echt "uren" achter het stuur.
Als je Zweden, Noorwegen of Dld, Frankrijk bekijkt.............is NL maar een postzegel
NB voor mij is Alblasserdam-Delfzijl gevoelsmatig verder als Alblasserdam-Bratislava

Moderators: Jerry Stam