Cochise door de A.P.K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2012 08:32 #1093832
door V700 register
Cochise door de A.P.K. is gemaakt door V700 register
Ja hoor, op 18 juli kwam Cochise goed doorde A.P.K. Alleen de claxon vervangen ( bekend issue bij de 940) en1 uitlaatklem vernieuwd. Blijhet verbazingwekkend vinden dat een auto van 17 jaar,km.st.270.000 alweer prima beoordeeld werd. En het wgrijden van de lokatie is dan fiks anders dan de reguliere rit,soort van kriebels, intenser letten op algehele rijden..geluid motor...goed gevoel. Gek hé?
Martin
Martin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2012 08:48 #1364335
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet gek hoor, had dat ook
Niet gek hoor, had dat ook toen mn 17 jaar oude 960 glansrijk door de APK kwam.
Geeft gewoon een prettig gevoel, een soort trots;-)
Geeft gewoon een prettig gevoel, een soort trots;-)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-07-2012 17:38 #1364408
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 26 jaar ook hoor
Met het onderhoud dat ik aan mijn 740'je doe ook iedere keer een APK zonder enige aanmerkingen. Ze gaan gewoon door, nu al bijna 26 jaar.
En die kriebels kan ik me helemaal in vinden. Vond het ook leuk even bij de remmen-test te blijven kijken. Voorwielen waren precies gelijk, krijg je een kick van!
En die kriebels kan ik me helemaal in vinden. Vond het ook leuk even bij de remmen-test te blijven kijken. Voorwielen waren precies gelijk, krijg je een kick van!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2012 12:27 #1364456
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fijn gevoel juist
en al helemaal als je een "voor" APK laat doen zodat je weet wat er moet gebeuren in de komende beurt. 35 euro voor een spontane APK, ik was inderdaad trots. En de opmerkingen wist ik al, de afspraak voor het lassen en de nieuwe uitlaat was al gemaakt.
Dus plaatsvervangende trots op een automobiele mijlpaal is zowel terecht als begrijpelijk ;O
Dus plaatsvervangende trots op een automobiele mijlpaal is zowel terecht als begrijpelijk ;O
Moderators: Jerry Stam