Volvoonderdelenmarkt?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-07-2012 23:37 #1093827
door Mathy van Nisselroy
Volvoonderdelenmarkt? is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Zijn er naast de VKB nog andere Volvo-onderdelen markten?
Er heeft zich iemand uit Duitsland bij mij gemeld, die graag een kraam wil afhuren samen met een kennis, die zeer veel onderdelen overgenomen heeft van een bedrijf dat ermee ophield.
groetjes
Mathy
Zijn er naast de VKB nog andere Volvo-onderdelen markten?
Er heeft zich iemand uit Duitsland bij mij gemeld, die graag een kraam wil afhuren samen met een kennis, die zeer veel onderdelen overgenomen heeft van een bedrijf dat ermee ophield.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2012 11:19 #1364341
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Boot sale
In duitsland ben ik ooit op zo'n markt geweest maar ik weet niet meer hoe dat heet, het was in ieder geval een jaarlijks terugkerend evenement.
Misschien wel een leuk idee om eens een boot-sale te organiseren voor de V700 vereniging met focus op onderdelen voor onze bakstenen 7-en 9-series. Gewoon op een lekker groot parkeerterrein ergens en een gezellige dag er van maken! Wat lijkt jullie?
Misschien wel een leuk idee om eens een boot-sale te organiseren voor de V700 vereniging met focus op onderdelen voor onze bakstenen 7-en 9-series. Gewoon op een lekker groot parkeerterrein ergens en een gezellige dag er van maken! Wat lijkt jullie?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2012 11:40 #1364344
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic boot sale
Mijn zwager fervent volvo en eend rijden hebben op een dag recreatie terrien bij rhenen een bootsale gehouden(voor eend) en dat was een goed succes.Blijkbaar mag het daar, en er was een friet tent enz.
Ook was er een centrale club tent opgezet,leuke lokatie en netjes.De eigenaar van het spul heeft er dus geen moeite mee met auto's e.d.
Het kan en werkt dus wel met een beetje inzet van wat mensen.
Kan men vanuit geheel nederland wat aanhaak punten afspreken en men komt dan richting de markt.
Sponsortje zoeken voor wat kosten die men zou kunnen/moeten maken.en het is snel geregeld.
Ook was er een centrale club tent opgezet,leuke lokatie en netjes.De eigenaar van het spul heeft er dus geen moeite mee met auto's e.d.
Het kan en werkt dus wel met een beetje inzet van wat mensen.
Kan men vanuit geheel nederland wat aanhaak punten afspreken en men komt dan richting de markt.
Sponsortje zoeken voor wat kosten die men zou kunnen/moeten maken.en het is snel geregeld.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2012 11:51 #1364345
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 100 punten
DAT lijkt me een goed plan!
Ik weet wel dat er hier in Oss een Car Boot Sale is zo een keer in de zoveel tijd. Wellicht is het handig met de vergunningen en de tijd die het vergt om dat te organiseren om bij zoiets aan te sluiten? Ik ken wel wat mensen daar.
<a href=" www.carbootsale.nl/ "> www.carbootsale.nl/
Maar anders heeft de Volvo klassieker vereniging mogelijk ook opties?
Ik weet wel dat er hier in Oss een Car Boot Sale is zo een keer in de zoveel tijd. Wellicht is het handig met de vergunningen en de tijd die het vergt om dat te organiseren om bij zoiets aan te sluiten? Ik ken wel wat mensen daar.
<a href=" www.carbootsale.nl/ "> www.carbootsale.nl/
Maar anders heeft de Volvo klassieker vereniging mogelijk ook opties?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-07-2012 23:29 #1364379
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gewoon
zelf organiseren,lekker simpel en geen gedoe met andere clubs/verenigingern enz.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-07-2012 11:21 #1364387
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic zelf doen idd
Ik denk ook aan een happening op verenigingsniveau en niet te groot van opzet in een mooi een beetje centraal gelegen dorp. Zodat ook die hamsters uit het noorden erbij zijn
Zo was er op de laatste ALV al een mini boot-sale aan de gang (Frits, Ries, Alexander, Pieter e.a.)
Iemand een geschikt parkeerterrein in het dorp en zin om dit samen te organiseren ? Ik zal een nagaan wat voor vergunningen je daar voor moet hebben (denk rommelmarktvergunning)
Zo was er op de laatste ALV al een mini boot-sale aan de gang (Frits, Ries, Alexander, Pieter e.a.)
Iemand een geschikt parkeerterrein in het dorp en zin om dit samen te organiseren ? Ik zal een nagaan wat voor vergunningen je daar voor moet hebben (denk rommelmarktvergunning)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-07-2012 12:02 #1364389
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic boot sale
Is rhenen centraal genoeg?
vlakbij dierenpark als er toch familie mee wil.
vlakbij dierenpark als er toch familie mee wil.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-07-2012 13:01 #1364392
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Sorry Mathy
Voor de vervuiling van je topic! Ik ga eens na wat er nu werkelijk nodig is aan vergunningen etc en open een nieuw draadje.
@ volvo240glt: Het schone Rhenen is zeker een optie!
@ volvo240glt: Het schone Rhenen is zeker een optie!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-07-2012 13:57 #1364395
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Zoekt ie niet
Hallo Volvisti
Ik neem niet aan, dat dit is wat m'n contact zoekt. Hij zoekt meer zoiets als de VKB. Heeft ook onderdelen voor meerdere types (2, 3, 4, 7, 8 en 900 worden genoemd).
groetjes
Mathy
Ik neem niet aan, dat dit is wat m'n contact zoekt. Hij zoekt meer zoiets als de VKB. Heeft ook onderdelen voor meerdere types (2, 3, 4, 7, 8 en 900 worden genoemd).
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-07-2012 14:02 #1364396
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sale
Dan word het lastig, weet in nl niet echt een tweede vkb achtige.Word universele auto beurs
of zelf een verkoopdag organiseren.
of zelf een verkoopdag organiseren.
Moderators: Jerry Stam