Cruise control

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2012 13:44 #1093819 door Ries van Lomwel
Cruise control is gemaakt door Ries van Lomwel
Leden en passanten,
Al enige tijd werkt de CC niet meer op de groene en men adviseerde mij gelijk maar een schakelaar 9130290 (complete handle) te vervangen. Nu zijn die dingen best wel prijzig ( ca. 75 euri after market) dus ik krab nog een keertje op mijn hoofd en bekijk alle onderdelen van de CC nog eens. Het hele vacuumstuk inclusief balg, leiding, t-stukjes en vacuumversterker etc gecontroleerd op lekkage. Nu is er ook nog een regeleenheid ik dacht ergens bij de A-stijl en mijn vraag is of dit ook een kwetsbaar relais is wat nog wel eens kapot gaat en waar zit het precies? 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2012 14:09 #1364300 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Cruise control
bij mij was de schakelaar op het rempedaal verlopen. De CC dacht steeds dat er geremd werd en kon dus niet aangezet worden.
Kan ook bij eeen eventueel aanwezig koppelingspedaal gebeuren.
groet
Chris

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-07-2012 14:34 #1364301 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic voetschakelaar
Chris,
Had ik idd moeten vermelden; de schakelaars achter de pedalen staan in lijn en werken volgens mij goed.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-07-2012 07:31 #1364303 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Toch nog eens kijken morgen
Chris, toch denk ik dat je misschien gelijk kan hebben.... Ik heb onlangs een nieuwe koppeling ingebouwd en het kan best zo zijn dat het pedaal de schakelaar door een andere stand niet goed geraakt wordt zodat ie denkt dat ik ontkoppel? Zijn die voetschakelaars nog te stellen? Morgen maar eens kijken. Bedankt voor de tip en ik laat het weten.
EDIT: even gereden en alles werkt goed als ik met mijn voet het koppelingspedaal iets omhoog til. 
EDIT 2: Ik heb de schopplaat verwijderd en het koppelingspedaal geheel ingedrukt en de  schakelaar twee slagen naar binnen gedraaid en langzaam het pedaal teruggebracht. Volgens mij is ie nu weer helemaal OK. Ik zal hem eens uittesten hier in het mooie Drenthe waar nu eindelijk wat mooi weer op stapel staat. 

Moderators: Jerry Stam