Toch weer terug
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2012 22:06 #1364094
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic NEEN
Ik heb een racefiets. Het voorwiel is daar zo uit, en dan past ie prima achterin. En desnoods voor de achterstoelen 
Neen! Ik ruil nog steeds niet! Wat kan jij zeuren zeg.
Neen! Ik ruil nog steeds niet! Wat kan jij zeuren zeg.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2012 22:07 #1364095
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeuren!
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2012 22:09 #1364096
door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic Matten
Er zijn speciale, langere <a href="
www.volvopartswebstore.com/showAssembly....ukey_trimLevel=11051
">matten voor de Executive.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2012 22:15 #1364098
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha
Ok Richard, je hebt gelijk. Lange auto's lang zeuren. Soit. Maar nu is 't klaar hoor!
@heer Post: Matten te koop, voor mooie p-p-p-p-p-prijzeeeng. Mijn hemel.
@heer Post: Matten te koop, voor mooie p-p-p-p-p-prijzeeeng. Mijn hemel.
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2012 22:25 #1364099
door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic Dat heb je met een Executive
De meeste Volvo onderdelen zijn al niet goedkoop, maar wanneer het specifieke Executive onderdelen zijn, worden de prijzen zo maar 1,5 tot zelfs 6 keer zo hoog! En vaak is het ook niet of slecht leverbaar.
Daarom, voorzichtig met die onderdelen. Tweedehands vind je zo ook nagenoeg niet.
Ik heb een paar jaar geleden een Executive mattenset gekocht bij de dealer, voor rond de €150,- meen ik.
Daarom, voorzichtig met die onderdelen. Tweedehands vind je zo ook nagenoeg niet.
Ik heb een paar jaar geleden een Executive mattenset gekocht bij de dealer, voor rond de €150,- meen ik.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2012 22:37 #1364103
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Gemert
Hallo Executive-owners
Bij Carlo in Gemert stond een Engelse Executive. Het (beige) interieur had zo z'n gebruikssporen. Maar ik heb geen flauw idee meer wat ie ermee van plan was.
BTW op zo'n Executive is natuurlijk genoeg plaats voor een paar fietsdragers. Al lijkt me dat getil met fietsen niet ideaal. Niet voor je rug en ook niet voor je lak.
groetjes
Mathy
Bij Carlo in Gemert stond een Engelse Executive. Het (beige) interieur had zo z'n gebruikssporen. Maar ik heb geen flauw idee meer wat ie ermee van plan was.
BTW op zo'n Executive is natuurlijk genoeg plaats voor een paar fietsdragers. Al lijkt me dat getil met fietsen niet ideaal. Niet voor je rug en ook niet voor je lak.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2012 22:44 #1364104
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Stroompje
Hallo Executive-owners
groetjes
Mathy
Ik neem aan dat die knop gewoon een stroompje naar het slot stuurt. Als je daar het signaal van de ontvanger van de afstandsbediening op zet... Alhoewel, dan gaat het ding altijd open als je de deuren van het slot doet. De afstandsbediening heeft naar ik aanneem ook maar twee knoppen ("deuren van het slot" en "deuren op slot"). Je zou een schakeling kunnen (laten) bedenken, waarbij, als je twee keer kort achter elkaar op "open" drukt, de achterklep van het slot gaat. Mag voor de elektronisch geschoolden op dit forum niet echt een probleempje zijn, lijkt me.jpost schreef : De achterklep wil alleen open met de knop op het dash, of met de sleutel.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2012 22:52 #1364105
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic setjes
Er zijn aftermarket setjes te krijgen waarbij je ze afzonderlijk open kan/moet doen, dat zou ideaal zijn in dit geval,Als je echt een luxe setje neemt ontgrendelt hij de kofferklep ook en gaat hij open zonder dat jij de klep aanraakt(als de Gasveren tenminste goed zijn).
Verder een mooi ding en mooi dat hij in de "club" terecht komt bij iemand die zuinig op zijn spullen is.
Tom.
Verder een mooi ding en mooi dat hij in de "club" terecht komt bij iemand die zuinig op zijn spullen is.
Tom.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2012 23:08 #1364108
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Setje?
Hallo Tom
Op een Executive zal toch wel afstandsbediening voor de centrale vergrendeling zitten? Met zo'n extra setje zou je die originele AB moeten vervangen. Of met twee AB's op zak lopen. En die ideeën vind ik alletwee niet bij een Executive passen. Er zijn wel ooit vierknops AB's geleverd door Volvo die lijken op de AB's van het Volvo Guard II alarm. Maar of die de juiste frequentie gebruiken en of "onze" ontvangers met die funkties iets aan kunnen vangen, blijft de vraag.
groetjes
Mathy
Op een Executive zal toch wel afstandsbediening voor de centrale vergrendeling zitten? Met zo'n extra setje zou je die originele AB moeten vervangen. Of met twee AB's op zak lopen. En die ideeën vind ik alletwee niet bij een Executive passen. Er zijn wel ooit vierknops AB's geleverd door Volvo die lijken op de AB's van het Volvo Guard II alarm. Maar of die de juiste frequentie gebruiken en of "onze" ontvangers met die funkties iets aan kunnen vangen, blijft de vraag.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-07-2012 23:44 #1364114
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dikke meneer spelen...
Patser
Moderators: Jerry Stam