Volvo 480 bij bedrijf dat ophoudt?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2012 23:13 #1093748 door Mathy van Nisselroy
Volvo 480 bij bedrijf dat ophoudt? is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Hier in de buurt ligt een garage, waarvan ik denk dat de eigenaar ermee ophoudt.  De site die op Streetview nog te zien is, is weg.  Het gedeelte van het gebouw waar die plaat op hing staat te huur en het aantal auto's dat er om het gebouw staat, is flink afgenomen.  Een paar van de auto's die er nog staan, staan tussen wel erg hoog groen.
Tussen die auto's staat een Volvo 480.  Met de linker koplamp omhoog.  Het zou een zwarte kunnen zijn, maar daar ben ik niet zeker van.
Zelf heb ik nul comma nul interesse in de 400-serie, maar ik weet dat er mensen zijn, die in deze auto's geinteresseerd zijn.  Misschien is dit je kans om er een redelijk goedkoop te krijgen.  Het bedrijf ligt/lag aan de Voskuilenweg 93 in Heerlen.  Op mij maakte het nooit zo'n geweldige indruk, maar ik ken het bedrijf ook alleen maar van "er langs rijden".  In het gedeelte waarvan op Streetview de deur openstaat, wordt als werkplaats gebruikt.  Die deur staat meestal open als ik er langs kom.  Ook nu nog.  Maar als je interesse hebt, zou ik niet te lang meer wachten.  Een opkoper zou bij wijze van spreken morgen al op de stoep kunnen staan.  En ik vermoed dat de auto niet echt in een geweldige staat is.  Maar ik heb hem alleen vanaf de weg gezien, in het voorbij rijden.  Zoals gezegd, het gras/groen staat redelijk hoog.  Maar ook weer niet zo hoog, dat je de auto's daardoor dit jaar al niet meer ziet ...
groetjes
Mathy
Edit: <a href=" maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl&q=50.8883%2C%205.9936 " target="_blank">Dit is het bedrijf.  De 480 staat om de hoek, maar stond er nog niet toen de fotograaf van Streetview voorbij reed.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam