Xenon verlichting
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wen trouwens ook maar vast aan seinende automobilisten die denken dat je je grootlicht aan hebt gezet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
en geheel niet des Volvo's
Ik heb nog GEEN ENKELE aftermarket lamp gezien die niet te blauw en te verblindend Het zou verboden moeten worden
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Dat van die seinende automobilisten stond niet in de folder. (koplampen zijn trouwens wel opnieuw afgesteld)Wouter1973 schreef : Eén ding zul je zeker constateren: het levert een enorme hoeveelheid méér licht op dan de standaard pitten.Wen trouwens ook maar vast aan seinende automobilisten die denken dat je je grootlicht aan hebt gezet.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
En naar mij wordt nooit geflitst (met mijn 4300k xenon)
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik rij al minstens twee jaar met BiXenon en Xenon en er wordt niet vaker geknippert dan anders.
Jeroen was overigens ook tegen gas en tegen voorwielaandrijving. Nu rijdt ie beide. Jeroen moet gewoon dingen ervaren...
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
En het blijft beide niks...Mathy schreef : Hallo Volvisti
Ik rij al minstens twee jaar met BiXenon en Xenon en er wordt niet vaker geknippert dan anders.
Jeroen was overigens ook tegen gas en tegen voorwielaandrijving. Nu rijdt ie beide. Jeroen moet gewoon dingen ervaren...
groetjes
Mathy
Toegegeven, ik ben wat hard in mijn commentaar geweest. En daar moet je je vooral wel wat van aantrekken, want ik meen het.
Zodra we bij elkaar zitten zal ik laten zien wat xenon, en met name die "goeikoppen toei" zoals ze hier zeggen doet met detaillering en kleurverschuiving van onderwerpen die belicht worden, en welke "schijn" veiligheid dat geeft.
En of dat nou 4300 of 6000 of 22 K -of hoe dat ook genoemd wordt- is maakt weinig uit.
Je kunt het jammergenoeg moeilijk op een foto vangen, want een camera corrigeert dat licht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zag gisteravond wel een heldere lichtbundel aan de twentse nachtelijke hemel