Niemand wil mijn Volvo?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2012 12:16 #1093414 door V700 register
Niemand wil mijn Volvo? is gemaakt door V700 register
Mijn groen 960 2.5-24v estate staat nu 2 weken via de vereniging te koop en het blijft angstvallig stil... Heb inmiddels de vraagprijs verlaagd maar nog steeds geen reacties. Hebben meer leden last van onverkoopbare bakstenen? Zou het toch echt zonde vinden als mijn Groene Draeck als banger gaat eindigen....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2012 12:33 #1361709 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vergeet
Vergeet niet dat de meeste mensen hier al voorzien zijn. Prijs is wat hoger dan wat doorgaans gevraagd wordt, maar de km-stand is de helft van wat je meestal ziet. Men heeft liever geen grote dure bak met een hoge km-stand. Dat is natuurlijk voor jouw auto niet van toepassing, en je prijsstelling lijkt me prima. Zou het ook op algemene auto-verkoopsites proberen. Denk dat je m wel kwijtraakt voor de prijs die je hier hebt staan (of iets daaronder bij onderhandelen). Het wachten is op de liefhebber (al dan niet van hier) bereid is wat meer te betalen voor een goede auto met een lage kmstand.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2012 13:02 #1361710 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic MP
Ik zou het zeker even op Marktplaats proberen, ik heb hier ook maanden een 740 te koop gehad, een hele goede auto, maar niemand wilde hem. Uiteindelijk via marktplaats verkocht voor bijna de vraagprijs.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2012 13:20 #1361711 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Precies
Het lijkt me een prachtige wagen met die km-stand en voor dit geld, alleen het ontbreken van airco in een auto van deze klasse is denk ik een groot minpunt. Daarnaast zijn volgens mij de 2.5 liters ook minder gewild dan de 3 liters.
Frits heeft zijn vergelijkbare (en ook heel mooie) 965 ook al weer een tijdje te koop staan. Je moet maar net de juiste liefhebber tegenkomen. Als je geen tijd hebt om daarop te wachten: MP, autotrack, speuders, etc. - zoals de vorige sprekers ook al zeiden.

henk 940LPT schreef : Vergeet niet dat de meeste mensen hier al voorzien zijn.

Ik had zelf mijn auto al gekocht voordat ik destijds deze site en de vereniging vond en zo gaat het vast wel vaker. De meeste sitegebruikers hebben er dus al één (of meer) en dus is je doelgroep hier heel beperkt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2012 13:48 #1361714 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja

Pietjeprecies schreef : Het lijkt me een prachtige wagen met die km-stand en voor dit geld, alleen het ontbreken van airco in een auto van deze klasse is denk ik een groot minpunt.

Vooral dit ja...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2012 17:41 #1361725 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen airco
Was dat toch een standaard accesoire bij dit model auto?
Vreemd hoor.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2012 17:50 #1361727 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee was niet standaard bij
Nee was niet standaard bij de basis uitvoering. Leer is er bij deze later ingezet. Zie de rode 960 die te koop staat die heeft ook geen airco. Heb er overigens wel meer gezien zonder.
Groet Paul

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2012 18:47 #1361735 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Advertenties
Nog maar eens: jammer dat de advertenties hier niet voorbij komen.

RobK

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2012 18:53 #1361736 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De mijne is volgens mij ook
De mijne is volgens mij ook vrij basic(Prestige Line), of ik moet het mis hebben hoor...
Zit echter wel airco(climate)en CC in en moet zeggen dat dat toch wel mijn basiseisen voor een auto zijn, ws ook de eisen van vele anderen....
Notenhout heb ik er achteraf zelf in gezet, zat dus saai grijs in en heb ook geen leer.
SC-805 ook achteraf ingebouwd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2012 14:53 #1361824 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verarmoedisering van het forum

R. Korteweg schreef : Nog maar eens: jammer dat de advertenties hier niet voorbij komen. RobK

Zonder commentaar, maar met instemming.
Stukken stiller...

Moderators: Jerry Stam