Niemand wil mijn Volvo?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Frits heeft zijn vergelijkbare (en ook heel mooie) 965 ook al weer een tijdje te koop staan. Je moet maar net de juiste liefhebber tegenkomen. Als je geen tijd hebt om daarop te wachten: MP, autotrack, speuders, etc. - zoals de vorige sprekers ook al zeiden.
Ik had zelf mijn auto al gekocht voordat ik destijds deze site en de vereniging vond en zo gaat het vast wel vaker. De meeste sitegebruikers hebben er dus al één (of meer) en dus is je doelgroep hier heel beperkt.henk 940LPT schreef : Vergeet niet dat de meeste mensen hier al voorzien zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vooral dit ja...Pietjeprecies schreef : Het lijkt me een prachtige wagen met die km-stand en voor dit geld, alleen het ontbreken van airco in een auto van deze klasse is denk ik een groot minpunt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vreemd hoor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
RobK
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zit echter wel airco(climate)en CC in en moet zeggen dat dat toch wel mijn basiseisen voor een auto zijn, ws ook de eisen van vele anderen....
Notenhout heb ik er achteraf zelf in gezet, zat dus saai grijs in en heb ook geen leer.
SC-805 ook achteraf ingebouwd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zonder commentaar, maar met instemming.R. Korteweg schreef : Nog maar eens: jammer dat de advertenties hier niet voorbij komen. RobK
Stukken stiller...