Blauwe E-Kadett gestolen in Nijmegen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-06-2012 00:45 #1361976 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tsjonge jonge
het lachen vergaat je wel als jouw auto gejat wordt freddie. als er iets gewoon prima rijdt en niks kost is het een kadett. geen kapsones krijgen nu je een volvo hebt. ik heb zelf ook nog jaren lang met het oude beestje gereden, niks mis mee.
@ de rest: vanmiddag nog met mijn broer half nijmegen afgereden, maar helaas zonder resultaat. de auto zou volgens iemand nog op de Wedren hebben gestaan, maar ook daar niet te vinden. Willemskartier, Wolfskuil, Nijmegen-oost, Neerbosch Oost, industrieterrein weurt / kanaaldijk.. Lindenholt niet gehad, maar ja. zo kun je bezig blijven. Mja de stille hoop em terug te vinden neemt met de dag af :(
wat me wel opviel is dat er verdomme veel bakstenen rondrijden in dat verdoemde provincieplaatsje dat toch overwegend groenlinks stemt.. Ik zeg inleveren en koop allemaal maar ongesubsidieerd een nissan leaf oid.. dan ben je wat geloofwaardiger :P en wat een hoeveelheid killerdrempels in het Nijmegen Oost... grrr

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-06-2012 00:49 #1361978 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hmmz
gerrie, kentekenplaten anders wil natuurlijk niet alles zeggen..
mocht je hem een keer van dichtbij zien, het kenteken staat ook in de ruiten gegraveerd.
al denk ik dat de kans natuurlijk klein is als je zegt dat er een deel meer roest op zit.. en de locatie een eind weg is.. beetje raar zou dat zijn :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-06-2012 12:21 #1361984 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Makkelijk jatten...
Tijdje terug een E van een vriendin gestolen in Eindhoven. Daarna teruggevonden in Almere. Een stel junks was er gewoon een ritje mee gaan maken.
Toen de auto terug was gevonden eens gekeken hoe ze het gedaan hadden en ik was geschokt hoe makkelijk je zonder sleutel met die wagentjes weg rijdt. Het stekkertje waarmee je sleutel hem start trek je gewoon los. Vervolgens kan je hem praktisch met de hand starten (schroevendraaier is makkelijker).
In ieder geval dik kans dat hij niet verder weg is dan dat er benzine in de tank zat. Ik houd de A50 in de gaten ;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-06-2012 14:15 #1361988 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook
Tot nader order zal ook ik m'n ogen de kost geven in de regio. Heb enorme hekel aan hufterig gedrag namelijk. Kan me uit m'n 21-jarige Justitie-dienstverband herinneren dat de heren jeugddelinquenten vaak enthousiast vertelden, hoe simpel het was om m.n. een Kadet te stelen.
Martin

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-06-2012 16:24 #1361991 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mijn gedacht

zappa schreef : , hoe simpel het was om m.n. een Kadett te stelen.
Martin

inderdaad, dat dacht ik ook al.
Maar dat moet dan nu een dief van een jaar of 50 zijn. Die weten dat nog.

.

• Ziko de Kubber
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
25-06-2012 17:39 #1361992 door Ziko de Kubber
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic -

freddie schreef : Misschien lullig om te zeggen, maar als ik een E kadett had zou ik blij zijn als ie gestolen werd.

Als je niks nuttigs te zeggen hebt kun je misschien beter niks zeggen voortaan?

Met vriendelijke groet, Ziko

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-06-2012 19:03 #1361995 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ...
tsja, mensen horen er vanaf te blijven... maar ja, helaasch pindakaasch. Helaas ook nog niks gehoord van de politie dan wel anderen en in de zoektocht door Nijmegen ook niks kunnen vinden...
bij voorbaat iedereen bedankt voor het openhouden van de oogjes !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-07-2012 16:23 #1363951 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de Blauwe is weer terug !!
De heren dienders hebben de Blauwe teruggevonden, en wel in Lent ( dus een brug verder dan waar hij stond, hemelsbreed nog geen 5 kilometer ). Ondanks de nodige schade ( sloten, hoedenplank?? ) en wat missende voorwerpen ( gereedschap ) blij dat ie er weer is. Mijn broer moest het zo lang doen met de oude Seat Ibiza van mijn zusje en dat is nu niet echt de meest fantastische auto ( in tegenstelling tot de nieuwe Ibiza Cupra :P ). Maar voorlopig moet ie het er nog maar mee doen voordat de blauwe weer in orde is. Bedankt voor het ophouden van de ogen allemaal !! :)

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-07-2012 18:18 #1363967 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Gefeliciteerd!
Daar had ik nog niet gezocht...........onder de brug bij Lent.........

Moderators: Jerry Stam