Blauwe E-Kadett gestolen in Nijmegen
- V700 register
- Nieuw lid
-
@ de rest: vanmiddag nog met mijn broer half nijmegen afgereden, maar helaas zonder resultaat. de auto zou volgens iemand nog op de Wedren hebben gestaan, maar ook daar niet te vinden. Willemskartier, Wolfskuil, Nijmegen-oost, Neerbosch Oost, industrieterrein weurt / kanaaldijk.. Lindenholt niet gehad, maar ja. zo kun je bezig blijven. Mja de stille hoop em terug te vinden neemt met de dag af
wat me wel opviel is dat er verdomme veel bakstenen rondrijden in dat verdoemde provincieplaatsje dat toch overwegend groenlinks stemt.. Ik zeg inleveren en koop allemaal maar ongesubsidieerd een nissan leaf oid.. dan ben je wat geloofwaardiger
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
mocht je hem een keer van dichtbij zien, het kenteken staat ook in de ruiten gegraveerd.
al denk ik dat de kans natuurlijk klein is als je zegt dat er een deel meer roest op zit.. en de locatie een eind weg is.. beetje raar zou dat zijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toen de auto terug was gevonden eens gekeken hoe ze het gedaan hadden en ik was geschokt hoe makkelijk je zonder sleutel met die wagentjes weg rijdt. Het stekkertje waarmee je sleutel hem start trek je gewoon los. Vervolgens kan je hem praktisch met de hand starten (schroevendraaier is makkelijker).
In ieder geval dik kans dat hij niet verder weg is dan dat er benzine in de tank zat. Ik houd de A50 in de gaten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
inderdaad, dat dacht ik ook al.zappa schreef : , hoe simpel het was om m.n. een Kadett te stelen.
Martin
Maar dat moet dan nu een dief van een jaar of 50 zijn. Die weten dat nog.
.
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Als je niks nuttigs te zeggen hebt kun je misschien beter niks zeggen voortaan?freddie schreef : Misschien lullig om te zeggen, maar als ik een E kadett had zou ik blij zijn als ie gestolen werd.
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
bij voorbaat iedereen bedankt voor het openhouden van de oogjes !
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-