Volvodrive (voorheen Into Volvo)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2012 01:24 #1093391 door V700 register
Volvodrive (voorheen Into Volvo) is gemaakt door V700 register
Volvisti,

Enkele van jullie zullen het al weten maar in het laatste uitgebrachte nummer van Volvodrive nummer 7 hebben ze een stukje geschreven over de 760,
Wilde het jullie toch even melden voor de verzamelaar van alle info over onze bakstenen.
Groeten Tom & Mr Ice Bleu

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2012 18:05 #1361728 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Klopt
Klopt! En in de volgende editie de nieuwe V40. Maarja, da's geen baksteen :)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2012 00:51 #1361792 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Baksteen
Geen baksteen maar ik vind het desing van de nieuwe V40 wel erg aantrekkelijk, ben alleen benieuwd wat de prijzen bij deze auto gaan doen(heb er nog niet naar gezogd) maar het is een intresante auto.
Toch naar mijn mening vond ik het stukje over de 760 een beetje karig als je het mij vraagt, paar leuke foto's(die ook allemaal op internet staan overigens) maar het gaat om het idee dat ze er toch wat aandacht aan hebben besteed.
Tom.

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2012 11:02 #1361806 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic V40
V40 gaat 25.995 kosten voor zover T3 met 150 pk als D2 115. Gelukkig zijn er ook vijfcilinders (T5) en (D3+D4), haha. Grappig detail aan die V40: opbergvakje voor ijskrabber met afvoergootje in de deur. Wel zo handig. En een verlichte versnellingspook, een instrumentenpaneel met TFT scherm. Dat wordt ooit nog flink klussen voor de liefhebbers van het V40-forum :).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-06-2012 20:55 #1361848 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gek
Prijs vind ik zo gek nog niet, en die D2 is zeker ook de DrivE dan wordt het voor de Lease ook een erg aantrekkelijke auto en zul je hem veel op de weg zien.
Ik waag me er niet meer aan met de moderne auto's om daar aan te sleutelen, dat is gewoon rijden en als er wat aan mankeert je lege knip trekken en de rekening betalen hahahaha.

Tom.

Moderators: Jerry Stam