Nogmaals voorstellen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-06-2012 09:10 #1093239 door V700 register
Nogmaals voorstellen. is gemaakt door V700 register
Ik wil me hierbij nogmaals voorstellen, een jaar of 6 terug ook al eens gedaan maar nu ik lid ben van de vereniging lijkt het me wel toepasselijk! Mijn naam is Piet Sperling, 33 jaar, getrouwd en 2 dochters (10 en bijna 4jr) en woonachtig in Goedereede Havenhoofd. Enige weken geleden heb ik een S90 3.0 van '98 gekocht met 245000 op de teller, daarnaast heb ik al vanaf 2004 een S80 2.9 Automaat van '99 met inmiddels 180000 op de teller. Na 13 jaar werkzaam te zijn geweest als visser op de Noordzee ben ik sinds 2010 werkzaam als sleepbootkapitein bij Multraship in het Westerscheldegebied. We doen veel havenassistenties maar ik ben ook regelmatig bezig in windmolenparken op zee. Een prachtig beroep met veel afwisseling!
Daarnaast verzamel ik al jaren documentatie/brochures/persmappen/posters/modelauto's etc. etc. van Volvo, De collectie bevat inmiddels zo'n 2500 Volvo brochures met daarin best wat leuke en zeldzame spullen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ziko de Kubber
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
11-06-2012 16:46 #1360780 door Ziko de Kubber
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Dat is mooi werk, dan kom je
Dat is mooi werk, dan kom je regelmatig bij ons voor de deur langs schat ik zo in. Ik woon wanneer ik thuis ben en niet op kamers aan de Westerschelde op de Basaltpromenade vlak voor "de put" waar ze altijd die grote jongens overladen.

Met vriendelijke groet, Ziko

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam