Een 740 tic uit '86(????) op MP
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Aan de koninklijke familie heb ik even niks. Jij stelt dat bepaalde mensen minder belasting betalen dan de gewone man. Beleg dat maar met cijfers.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wil eens gehoort van klasseverschil (systeem van kastes) in de samenleving ? Met bijbehorende privileges ?
Mathy, Misschien is de politiek of bankwezen iets voor jou ? Daar hebben ze het altijd over "de cijfers".
Alleen kloppen ze nooit..
Maar dwalen we niet erg af nu ?
Mvg, Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef : Hallo Volvisti
Ik heb destijds bij de blauwe die ook aantoonbaar van latere datum was, contact opgenomen met marktplaats, RDW en de politie in Brabant.
wil jij je daar zo graag mee bemoeien, Mathy?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook met wat werk maar wel veeeeel goedkoper......
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Gevoel voor gerechtigheid?Tomaat schreef : wil jij je daar zo graag mee bemoeien, Mathy?
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik zie hetzelfde als jij. Ik interpreteer het alleen anders. Vergelijk het met onze auto's. Wij zien een mooie auto, eco-terroristen zien een milieuramp.rolfroderick schreef : uit aan iemand die zijn ogen niet kan (of wil) gebruiken ?
Dus vertel gerust hoe jij de zaak interpreteert. En begin maar met hoeveel de "upper-class" verdient en hoeveel belasting ze betalen en vooral hoeveel ze "aftrekken" (in de belastingtechnische zin van het woord). Beperk je daarbij gerust tot dat deel van de upper-class, die niet tot de koninklijke familie behoren. Want tot de koninklijke familie behoren er maar een paar en die zijn niet representatief voor de rest.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Probleem is nu juist dat dit soort zielig gedrag niet te bewijzen/aan te tonen is, maar een ieder weet dat het gebeurt en op grote schaal, daar weten wij de helft maar van. En wil het eigelijk ook niet weten ook, beter voor mijn gemoedsrust.
Een voorbeeld van een soort van goedgekeurd declareer gedrag is bv hypotheekrente aftrek voor de upperclass, ongeveer 80% van het h-aftrekpotje, en dat is een best potje in euros.
Vind het altijd een beetje sneu dat je je als grote kerel zelfs als het geld langs de plinten golft je nog jezelf drie slagen in de rondte moet declareren om aan je trekken te komen. Dan heb je gewoon een ruggegraad van een weekdier in mijn ogen, al zullen je vrienden dit op een feestje juist flink en slim vinden. En ook dit soort mensen laten hun trendy mercedes 4 wheel drive G55 omkatten op aanraden vd dealer, alleen vind je never nooit de lasrupsen terug....
RUG RECHT HOUDEN
- V700 register
- Nieuw lid
-
Diegenen die het woord `gedogen` hebben uitgevonden.
Wordt helaas in Nederland teveel toegepast voor bepaalde groepen.
Probeer zoiets in Engeland of Duitsland eens aan te bieden.
@ Mathy
Ignorance is bliss
Hou het vast, als je het eenmaal kwijt bent, krijg je het nooit meer terug.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoop ik
Ook de koningin laat wel eens een scheet. Daar zal je niet echt cijfers over vinden.
Succes met je cijfers, Ik doe niet meer mee.
Mvg, Rolf