Een tip voor de dieselaars
- K. Lelievre
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-06-2012 13:09 #1093168
door K. Lelievre
Een tip voor de dieselaars is gemaakt door K. Lelievre
Voor wie op zoek is naar een nieuwe vacuumpomp voor zijn diesel. Bij estateservices staat ze momenteel in de aanbieding.
Met clubkorting slechts 135 euro voor een splinternieuwe. Als ik even rondkijk naar de prijzen is dat wel een heel mooie prijs. Bij skandix kost ze bijna het dubbel.
Ik heb er eentje bestelt voor mijn TDIC. Ben benieuwd wat dat gaat schelen in geluid.
www.estateservices.nl/index.php?option=c...w=article&id=110
Ik wil niet speciaal reclame maken voor estateservices hoor. Enkel maar een tip voor medeliefhebbers.
Ook deze kan interessant zijn: ==> www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/em...tion-system/1016876/
Dat is het befaamde waselement voor het koudestartsysteem van de diesel.
Met clubkorting slechts 135 euro voor een splinternieuwe. Als ik even rondkijk naar de prijzen is dat wel een heel mooie prijs. Bij skandix kost ze bijna het dubbel.
Ik heb er eentje bestelt voor mijn TDIC. Ben benieuwd wat dat gaat schelen in geluid.
www.estateservices.nl/index.php?option=c...w=article&id=110
Ik wil niet speciaal reclame maken voor estateservices hoor. Enkel maar een tip voor medeliefhebbers.
Ook deze kan interessant zijn: ==> www.skandix.de/en/spare-parts/exhaust/em...tion-system/1016876/
Dat is het befaamde waselement voor het koudestartsysteem van de diesel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-06-2012 14:21 #1360283
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic chassinr tot
Let even op dat de aangeboden pomp van het oude type is.
Nieuwere pomp inbouwen inclusief stiftstang in oud type kop lukt prima.
Ik heb geen ervaring met het inbouwen van een oude pomp, inclusief drukstift op de nieuwe kop.
www.volvo700vereniging.nl/node/28260
Nieuwere pomp inbouwen inclusief stiftstang in oud type kop lukt prima.
Ik heb geen ervaring met het inbouwen van een oude pomp, inclusief drukstift op de nieuwe kop.
www.volvo700vereniging.nl/node/28260
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-06-2012 15:10 #1360285
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Belangrijk
Belangrijk is de juiste stift te gebruiken, er zijn verschillende lengtes in de omloop. Te lange stift kan je een nokkenas kosten.
- K. Lelievre
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-06-2012 16:07 #1360289
door K. Lelievre
Beantwoord door K. Lelievre in topic Bedankt voor de bijkomende
Bedankt voor de bijkomende tips jongens. Goed om weten!!
Voor mij is het de juiste pomp in elk geval.
Voor mij is het de juiste pomp in elk geval.
- K. Lelievre
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-06-2012 14:28 #1360508
door K. Lelievre
Beantwoord door K. Lelievre in topic Zo. Mijn vacuumpomp is
Zo. Mijn vacuumpomp is verangen en wat een duidelijk verschil geeft dat zeg!! Het is uiteraard nog steeds een knikkerbak. Maar vooral tijdens het rijden hoor je duidelijkv erschil. De motor is veel stiller.
Het viel ook duidelijk te merken dat de oude een heel eind ingesleten was. Waarschijnlijk nog de eerste vacuumpomp. Een pierburg pomp. Net als de nieuwe!!
Het viel ook duidelijk te merken dat de oude een heel eind ingesleten was. Waarschijnlijk nog de eerste vacuumpomp. Een pierburg pomp. Net als de nieuwe!!
Moderators: Jerry Stam