De 760 is gespoten **flamenco red**
- V700 register
- Nieuw lid
-
Had ik geweten dat de spatschermen ook geschuurd gingen worden dan had ik ze willen ruilen met die van Slurpje.Ik heb de deuren van die Turbo en met die schermen erbij had ik dezelfe kleur gehad ....
Suc(v) 6 met het opbouwen.!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb die schermen toen bewust meegenomen omdat die van mij aan het roesten was en de andere kant door de aanrijding beschadigd was..hdalhuisen schreef : Hij is mooi hoor.
Had ik geweten dat de spatschermen ook geschuurd gingen worden dan had ik ze willen ruilen met die van Slurpje.Ik heb de deuren van die Turbo en met die schermen erbij had ik dezelfe kleur gehad ....
Suc(v) 6 met het opbouwen.!
Heb je trouwens de deurbekleding van die auto gebruikt...? Die had ik namelijk graag meegenomen

Ik heb van mijn auto straks trouwens nog een linker voorscherm, linker voor en achterdeur en achterklep in wijnrood over...
- V700 register
- Nieuw lid
-
De deuren zitten er inmiddels in en in de achterklep het ik evt. wel intresse.
Kost dat ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
overinges moet ik voor mijn werk de laatste 3 zaterdagen van juni naar meppel en emmen.. volgens mij kom ik dan langs epe vanuit Limburg? Misschien kan ik die achterklep dan achter in het busje gooien en meenemen? Klein nadeel is dat ik hier om 6:15 's morgens al vertrek..
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
goed hoor,
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die sponningen zie je toch nooit meer? Als straks de strips etc er weer opzitten zie je er niks van...De motorruimte is ook niet gespoten, gewoon originele kleur. En ga ik ook nooit laten spuiten (tenzij de motor ooit in de soep loopt)Dirk342 schreef : is inderdaad erg mooi, mooi sjiek maar ik snap nog steeds niet waarom je niet alle ruiten eruit hebt gehaald, de sponningen bij hebt gewerkt en toen heb laten spuiten...