Bert Kaempfert als achtergrondmuziek
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ieder zijn ding! Want over smaken en kleuren twist men niet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Man, da's puur jeugdsentiment. We hadden thuis maar een paar moderne plaatjes die ik "heel voorzichtig!" mocht draaien. Waarschijnlijk omdat mijn ouders er overheen gegroeid waren. Mijn eerste, zelfgekochte, LP was Ekseption. Bij een kleine platenzaak op de Groest in Hilversum. En die muziek was zooo tegen het muzikale én zere been van mijn ouders, die van Jazz (dixieland, big band) en klassiek hielden....Jeroen schreef : Ik kan me er niks bij voorstellen dat je dit vrijwillig luistert.
Een jaar of wat geleden weer een paar stukken van die LP gehoord. Voor een deel (mijn vader komt hier toch niet....) hadden ze gelijk
JohnPeter (JP) Elverding -lid 700 -Blauwe Geweldenaar 945 aut. Bj 95 lpt aut, lpg, polar875.000 en alweer meer.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Afrikaan beat is van de Indische Waterlelie's.robertm schreef :
Ja! Klopt.lingsper schreef : Is toch ook de muziek van het sprookjesbos in de Efteling?
Leuk he de Efteling. Drie jaar geleden met mijn drie neefjes naar toe geweest. Blijft leuk, ook voor volwassenen.
groetjes
Mathy (Eftelingfan)
PS mocht je het afgelopen donderdag op Omroep Brabant of Youtube gemist hebben, de Efteling heeft een nieuw fonteintje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja die. Heb ik gezien. (op TV dan he) was echt heel erg mooi gedaan.Mathy schreef : Hallo Volvisti
Afrikaan beat is van de Indische Waterlelie's.
groetjes
Mathy (Eftelingfan)
PS mocht je het afgelopen donderdag op Omroep Brabant of Youtube gemist hebben, de Efteling heeft een nieuw fonteintje.
De waterlelies, maar dan 21ste eeuws
Maar het omroep Brabant programma was dan weer gemaakt door semi amateurs en dat was jammer.
- V700 register
- Nieuw lid
-