Gespot RF-FV-02
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 11:38 #1092973
door V700 register
Gespot RF-FV-02 is gemaakt door V700 register
Zojuist gezien op de Aristotelesstraat in R'dam.
RF-FV-02, petje van de vereniging op de hoedenplank.
RF-FV-02, petje van de vereniging op de hoedenplank.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 17:19 #1359092
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha ben, Altijd mooi om te
Ha Ben,
Altijd mooi om te zien toch, zo'n zilvergrijze 940 sedan? Goed gespot dus. Aan de voorkant, maar dat kon je waarschijnlijk niet zien, zit ook de trotse verenigingsbadge. Normaal is mijn auto bijna alleen maar rijdend te zien, maar vandaag moest ik in het centrum van Utrecht zijn en dan is de trein een stuk sneller dan de auto. Vandaar dat je 'm gespot hebt in de buurt van station rotterdam-Lombardijen. Was jij ook op zoek naar een parkeerplek in de buurt of woon je daar gewoon?
Groeten,
Steef
Altijd mooi om te zien toch, zo'n zilvergrijze 940 sedan? Goed gespot dus. Aan de voorkant, maar dat kon je waarschijnlijk niet zien, zit ook de trotse verenigingsbadge. Normaal is mijn auto bijna alleen maar rijdend te zien, maar vandaag moest ik in het centrum van Utrecht zijn en dan is de trein een stuk sneller dan de auto. Vandaar dat je 'm gespot hebt in de buurt van station rotterdam-Lombardijen. Was jij ook op zoek naar een parkeerplek in de buurt of woon je daar gewoon?
Groeten,
Steef
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 19:27 #1359103
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Steef,
Absoluut, zeker
Hallo Steef,
Absoluut, zeker omdat ik er zelf een heb gehad een jaar of 5, zelfde kleur, B200F en wat ouder en meer km's
Nog meegeweest met de 1e GB trip;-)
Heb alleen de achterkant maar gezien, R'dam-Zuid is mijn werkgebied dus vandaar dat ik m spotte.
Slim om daar te parkeren, feest is binnenkort wel voorbij door de plaatsing van parkeermeters....
Absoluut, zeker omdat ik er zelf een heb gehad een jaar of 5, zelfde kleur, B200F en wat ouder en meer km's
Nog meegeweest met de 1e GB trip;-)
Heb alleen de achterkant maar gezien, R'dam-Zuid is mijn werkgebied dus vandaar dat ik m spotte.
Slim om daar te parkeren, feest is binnenkort wel voorbij door de plaatsing van parkeermeters....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 19:32 #1359104
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Woon in Spijkenisse
Woon in Spijkenisse trouwens...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 21:31 #1359114
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vlakbij
Ha Ben,
Zoals je wellicht kunt zien in de ledenlijst woon ik in Hellevoetsluis, dus dat maakt ons haast buren.
Mooi verhaal trouwens over het voornemen van de gemeente Rotterdam om ook daar parkeermeters te gaan plaatsen. Waar kan een mens dan nog zijn auto parkeren in de buurt van dat treinstation? Het parkeerbeleid in Roterdam wordt volgens mij steeds meer een money-machine en heeft steeds minder te maken met het tegengaan van pakeeroverlast.
Ik zal in de gaten te houden of ik je hier ergens zie rijden. Dus zie je een grootlicht seinende grijze 940, dan ben ik dat waarschijnlijki.
Groeten,
Steef
Zoals je wellicht kunt zien in de ledenlijst woon ik in Hellevoetsluis, dus dat maakt ons haast buren.
Mooi verhaal trouwens over het voornemen van de gemeente Rotterdam om ook daar parkeermeters te gaan plaatsen. Waar kan een mens dan nog zijn auto parkeren in de buurt van dat treinstation? Het parkeerbeleid in Roterdam wordt volgens mij steeds meer een money-machine en heeft steeds minder te maken met het tegengaan van pakeeroverlast.
Ik zal in de gaten te houden of ik je hier ergens zie rijden. Dus zie je een grootlicht seinende grijze 940, dan ben ik dat waarschijnlijki.
Groeten,
Steef
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2012 22:26 #1359124
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eilandbewoners
Eilandbewoners dus....
Die parkeermeters gaan ze plaatsen vanwege het betaald parkeerde ziekenhuis....
Mijn werk zit op industrieterrein Laagjes, daar dus vlakbij en mijn schoonouders wonen daar weer tegenover.
Hoop dat de lijn daar toch wel ophoudt anders kan ik dalijk gaan betalen om aan t werk te mogen, bij diezelfde Gemeente R'dam dus.
Ik zal op je letten, ik heb een 960 in de vrij zeldzame kleur 412-22.(LB-XV-47)
Meestal in de Civic te vinden, een blauwe beginnend met 31-JBV
Die parkeermeters gaan ze plaatsen vanwege het betaald parkeerde ziekenhuis....
Mijn werk zit op industrieterrein Laagjes, daar dus vlakbij en mijn schoonouders wonen daar weer tegenover.
Hoop dat de lijn daar toch wel ophoudt anders kan ik dalijk gaan betalen om aan t werk te mogen, bij diezelfde Gemeente R'dam dus.
Ik zal op je letten, ik heb een 960 in de vrij zeldzame kleur 412-22.(LB-XV-47)
Meestal in de Civic te vinden, een blauwe beginnend met 31-JBV
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-06-2012 15:59 #1362343
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weer gespot hoor, 5 minuten
Weer gespot hoor, 5 minuten geleden op de maashaven te r'dam.
ik reed in dat grote witte gevaarte waar gemeente rotterdam op staat:-)
ik reed in dat grote witte gevaarte waar gemeente rotterdam op staat:-)
Moderators: Jerry Stam