Klussen vaardigheden bank dinges
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2012 23:41 #1092952
door V700 register
Klussen vaardigheden bank dinges is gemaakt door V700 register
Heren,
Is het een idee als er een soort van klussen gedaan , vaardigheids data bank komt?
Wat bedoel ik?
Ik woon in Steenwijk, klussen die ik gedaan heb : veren vervangen, interieur vervangen, schijven rondom. ( onder andere zeg maar)
Stel iemand in een straal van 30 km wil dat ook doen , dan wil best een keer mee kijken of als het niet lukt belbaar zijn.
Is dat wat?
Is het een idee als er een soort van klussen gedaan , vaardigheids data bank komt?
Wat bedoel ik?
Ik woon in Steenwijk, klussen die ik gedaan heb : veren vervangen, interieur vervangen, schijven rondom. ( onder andere zeg maar)
Stel iemand in een straal van 30 km wil dat ook doen , dan wil best een keer mee kijken of als het niet lukt belbaar zijn.
Is dat wat?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
20-05-2012 23:44 #1358945
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic PFff
Pfffoef Arjan,
Leuk idee...maar ik en velen anderen hier hebben al zoveel gedaan dat we het niet eens meer kunnen opnoemen....
Dan krijg je: ik kan ALLES.
(I Dream Volvo)
Groeten,Gerben
Leuk idee...maar ik en velen anderen hier hebben al zoveel gedaan dat we het niet eens meer kunnen opnoemen....
Dan krijg je: ik kan ALLES.
(I Dream Volvo)
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-05-2012 23:45 #1358946
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja nou ja,
Ok, al een kachel
Ja nou ja,
Ok, al een kachel radiator zonder ac vervangen ?
Dan zou ik graag horen hoe!
Ok, al een kachel radiator zonder ac vervangen ?
Dan zou ik graag horen hoe!
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
20-05-2012 23:48 #1358947
door Gerben Mol
Heb die units alleen nooit open gemaakt en de radiator zelf vervangen...nee..gewoon het complete apparaat met alles erbij en erop eraan uit een slopert
en erin 
Groeten,Gerben
Beantwoord door Gerben Mol in topic Nou..
Ik heb complete kachelunits verwijderd en teruggezetA_A schreef : Ja nou ja, Ok, al een kachel radiator zonder ac vervangen ? Dan zou ik graag horen hoe!
Heb die units alleen nooit open gemaakt en de radiator zelf vervangen...nee..gewoon het complete apparaat met alles erbij en erop eraan uit een slopert
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2012 08:39 #1358964
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op
Op zich een goed idee. Misschien is het handig om een soort categorieën indeling te maken, en dan per categorie aan te geven hoe handig je er in bent ? Als iemand een specifieke klus heeft kan hij een aantal personen in de buurt, met ervaring in die categorie gaan vragen of ze nu precies ervaring hebben in de klus die zij willen doen. Weten wie er in de buurt zit en globaal ervaring heeft met een onderwerp is denk ik al nauwkeurig genoeg om redelijk snel bij de juiste personen uit te komen. Elke klus gaan benoemen kan ook, maar lijkt me extra veel werk dat weinig rendement oplevert. Ideetje voor een indeling:- redblocks- whiteblocks- diesels- handbakken- automaatbakken- electro- interieur- airco/verwarming- plaatwerk/spuiten- aandrijflijn/differentieel- ophanging/stuurinrichting/remmen
Moderators: Jerry Stam