Achterklepbekleding estate bij W und G vanaf € 99,-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2012 01:36 #1092497
door Mathy van Nisselroy
Achterklepbekleding estate bij W und G vanaf € 99,- is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Ik zie net op de site van <a href=" www.w-und-g.de " target="_blank">Wagner und Günther dat ze de achterklepbekleding voor de estate in de aanbieding hebben vanaf € 99,-. "Original Volvo". Leverbaar in zwart, blauw, grijs en beige (er staat niet bij of het oude beige of het nieuwere beige is).
Ik denk er nog even over na.
groetjes
Mathy (die vrijdag of zaterdag door Hamburg komt, maar helaas niet tijdens openingstijden)
Ik zie net op de site van <a href=" www.w-und-g.de " target="_blank">Wagner und Günther dat ze de achterklepbekleding voor de estate in de aanbieding hebben vanaf € 99,-. "Original Volvo". Leverbaar in zwart, blauw, grijs en beige (er staat niet bij of het oude beige of het nieuwere beige is).
Ik denk er nog even over na.
groetjes
Mathy (die vrijdag of zaterdag door Hamburg komt, maar helaas niet tijdens openingstijden)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2012 09:52 #1356257
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic weg of stuk
Is je bekleding weg? of is het stuk?
want als het alleen stuk is kun je voor een luttele 10 euro een reparatiesetje kopen. gewoon bij de dealer
<a href=" www.haringen.eu/achterklep_paneel.htm "> www.haringen.eu/achterklep_paneel.htm
want als het alleen stuk is kun je voor een luttele 10 euro een reparatiesetje kopen. gewoon bij de dealer
<a href=" www.haringen.eu/achterklep_paneel.htm "> www.haringen.eu/achterklep_paneel.htm
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2012 13:58 #1356290
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ken ik
Hallo Jeroen
Dat setje ken ik. Nee, ik zoek eventueel nog een nette. En "nieuw" betekent waarschijnlijk "heel".
groetjes
Mathy
Dat setje ken ik. Nee, ik zoek eventueel nog een nette. En "nieuw" betekent waarschijnlijk "heel".
groetjes
Mathy
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2012 14:03 #1356293
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic achterklep bekleding
Ik denk dat Mathy wel weet dat er van setjes te koop zijn maar misschien heeft ie net al ik beschadigd kunststof (ringetjes weg) op de plek waar de schroef of beter clip bevestigd moet worden.
Ik heb de boel nu met een parkertje vastgezet maar dat ziet er niet uit maar of herstel 90 euro mag kosten is de vraag.
Ik heb de boel nu met een parkertje vastgezet maar dat ziet er niet uit maar of herstel 90 euro mag kosten is de vraag.
Moderators: Jerry Stam