Kennen jullie deze al?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Heb je nog iets gehoord van je dealer/Beesd over deze DVD's?jgootzen schreef : De reactie uit Beesd was: we hebben de uitlevering van deze DVD's stopgezet omdat er klachten zijn gekomen dat PC's crashten na gebruik van deze DVD's. Er wordt nu uitgezocht wat er aan de hand is, na oplossen van het probleem komt er een nieuwe versie en die wordt dan uitgeleverd.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
lucky me ??
groet will
- V700 register
- Nieuw lid
-
Was de licentie door de crash ook kwijt maar otpubs stuurt per kerende meel netjes een nieuwe.
Niets aan de hand alles doet ut. Als dat verandert zal ik het melden....
Wat een oceaan aan informatie. Ik had op het forum wel eens gevraagd naar het vervangen van de carterpan. Het staat er stap voor stap in met tekeningen en foto's
Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
@ Rob en Will:
Welk besturingssysteem hebben jullie computers? Bij mij moet het onder XP met SP3 gaan draaien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De DVD bevat heel veel informatie, maar is niet compleet. Daarmee bedoel ik dat niet alle groene boeken er op staan. Enkele voorbeelden van wat ik nog niet heb kunnen vinden: de B230 motor en de automatische versnellingsbak van de 940. Motor en automaat van de 960 staan er wel op. In het Engels zijn er veel meer boeken opgenomen dan in het Nederlands en de andere talen.
Er staat heel veel wel op en de scankwaliteit is prima. Is het geld goed besteed? Ik vind van wel, 45 euro voor zoveel informatie is een koopje. Vooral de 960 liefhebber zit voor een dubbeltje op de eeste rang. Voor de 940 zie ik het meer als een mooie aanvulling op andere informatiebronnen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Heeft inmiddels iemand deze DVD('s) uitgeprobeerd op een Mac met 10.8?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
groet will
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een wereld van verschil en stukken beter.
John
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op de een of andere manier is mijn sleutel niet goed als ik die invul(Misschien toch maar even de bijsluiter lezen)