Spuiter
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2012 20:00 #1092062
door V700 register
Spuiter is gemaakt door V700 register
Voor mijn 740 zoek ik een spuiter die 4 plaatdelen wilt spuiten + een achterscherm ( en een bumper van een 960 ).Heeft iemand ervaring met een spuiter rondom Rotterdam met een straal van +/- 50 km ?
Ik heb contact met ''Boogies in Hendrik Ido Ambacht''.Moet ik heen voor een prijsopgave.Mocht iemand nog meerdere adressen hebben hoor ik het graag ( eventueel meerdere personen die wat moeten laten spuiten, inv.. goedkoper ????? )
Ik heb contact met ''Boogies in Hendrik Ido Ambacht''.Moet ik heen voor een prijsopgave.Mocht iemand nog meerdere adressen hebben hoor ik het graag ( eventueel meerdere personen die wat moeten laten spuiten, inv.. goedkoper ????? )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2012 20:21 #1352984
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Johan
Frank, je zou hier ook eens langs kunnen rijden:
www.johansclassics.eu/
Wel even bellen want de eigenaar is er niet altijd.
Enkele weken geleden zijn hier nieuwe stukken in mijn achterschermen (nee was geen Volvo) gelast en een en ander rondom bijgespoten. Laswerk was perfect. Het spuitwerk goed genoeg (niet perfect) voor de prijs die ik er voor betaald heb.
Was eigenlijk gewoon goedkoop met een (voor mij) prima resultaat.
Is een relaxte kerel die zelf ook een 740 rijd.
www.johansclassics.eu/
Wel even bellen want de eigenaar is er niet altijd.
Enkele weken geleden zijn hier nieuwe stukken in mijn achterschermen (nee was geen Volvo) gelast en een en ander rondom bijgespoten. Laswerk was perfect. Het spuitwerk goed genoeg (niet perfect) voor de prijs die ik er voor betaald heb.
Was eigenlijk gewoon goedkoop met een (voor mij) prima resultaat.
Is een relaxte kerel die zelf ook een 740 rijd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2012 20:53 #1352994
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Dat ziet er wel goed uit daar, zal ik eens proberen volgende week langs te gaan.ThanksBen ook eens bij <a href="
www.classicpassion.nl/
">
www.classicpassion.nl/
geweest, maar dat beviel me opzich wel, maar die wist helaas de prijzen wel... Dan mag het resultaat wel perfect zijn, maar ik heb helaas geen geldboom in de thuin of een extra salaris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-03-2012 21:35 #1353006
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je kan...
Ook naar Roks in Hoeven gaan.
Even naar Marc vragen, zeggen dat je van de vereniging bent, krijg je 10% extra korting.
Heb van mijn rode dame daar ook spiegels en bumpers laten spuiten.
Gr.
Ton
Even naar Marc vragen, zeggen dat je van de vereniging bent, krijg je 10% extra korting.
Heb van mijn rode dame daar ook spiegels en bumpers laten spuiten.
Gr.
Ton
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-03-2012 08:38 #1353035
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuwegein te ver?
Mocht je op zoek zijn naar een echt goede spuiter en uitdeuker; van Kuijk in Nieuwegein Zuid tegenover het Schippersinternaat is een topper.
Geen wonder dat Marco Hof (zie <a href=" www.500e.nl "> www.500e.nl ), wie kent hem trouwens niet?, daar ook zijn wagens brengt.
Is trouwens ook onze huis-spuiter. En inmiddels heel erg thuis in Volvo.
Groet, JPS
Geen wonder dat Marco Hof (zie <a href=" www.500e.nl "> www.500e.nl ), wie kent hem trouwens niet?, daar ook zijn wagens brengt.
Is trouwens ook onze huis-spuiter. En inmiddels heel erg thuis in Volvo.
Groet, JPS
Moderators: Jerry Stam