Volvo classic Panamerica op TV!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-04-2012 23:16 #1354491
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijken
Ik zit nu ook te kijken, en ik moet ook zeggen dat alles eigenlijk prima in beeld gebracht. En dames en heren, vergeet niet dat wanneer je meereist in zo een geheel, je soms oprecht enthousiast bent, en dat ook in de camera te zien is, maar als snel overkomt als overdreven prinsen- en prinsessengedrag. Bovendien zou je niet vrolijk worden van Andries Knevel of Jan Slagter die wijs in de camera neuzelen.
En voor de mensen die het oneerlijk vonden dat de filmcrew niet met een Volvo oldtimer reed: Zullen we de helicopters en crew vrachtwagens bij de Dakar dan ook maar uit de productie proberen te krijgen?
Edit: Voor de Volvo liefhebbers is het misschien niet interessant om te zien dat men Maté drinkt met een rietje, en dat je lekker een stukje varkensvlees kunt eten bij een voetballend groepje mensen, maar vergeet niet dat het gepresenteerd wordt als reisprogramma.
En voor de mensen die het oneerlijk vonden dat de filmcrew niet met een Volvo oldtimer reed: Zullen we de helicopters en crew vrachtwagens bij de Dakar dan ook maar uit de productie proberen te krijgen?
Edit: Voor de Volvo liefhebbers is het misschien niet interessant om te zien dat men Maté drinkt met een rietje, en dat je lekker een stukje varkensvlees kunt eten bij een voetballend groepje mensen, maar vergeet niet dat het gepresenteerd wordt als reisprogramma.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-04-2012 23:23 #1354492
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mmm
niet gezien
eigenlijk WIL ik het helemaal niet zien
leek me een schitterend avontuur
toen ik voor 2 jaar vroeg of ik met de 780 meekon werd dat honend weggelachen en krege ik een mail terug waarin stond dat ik me maar een echte volvo moest kopen
daar heb ik dus afgehaakt
ooit rij ik die route wel is
maar dan wel zelfstandig, zonder camera's rond de wagen, ik , de vriendin en de auto
eigenlijk WIL ik het helemaal niet zien
leek me een schitterend avontuur
toen ik voor 2 jaar vroeg of ik met de 780 meekon werd dat honend weggelachen en krege ik een mail terug waarin stond dat ik me maar een echte volvo moest kopen
daar heb ik dus afgehaakt
ooit rij ik die route wel is
maar dan wel zelfstandig, zonder camera's rond de wagen, ik , de vriendin en de auto
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-04-2012 23:26 #1354493
door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic gespot
Wytze moest bijverdienen... met ramenlappen 
gr Chris
gr Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2012 17:48 #1354699
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opzich vond ik het een best
Opzich vond ik het een best wel redelijk progamma. Mooie beelden in ieder geval. Maar de journalistiek voegt niet echt veel toe. Maar ja, je kan niet alles hebben bij veronica.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2012 20:55 #1354717
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooie beelden
Mooie beelden, weinig Volvo.
Wat een vervelende dame zeg, die kan beter op de Markt gaan staan.
Wat een vervelende dame zeg, die kan beter op de Markt gaan staan.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2012 21:13 #1354721
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic A.D.
In het A.D., ingezonden brieven door team 77, schrijft P.C.Pennings uit Zwijndrecht: "Niks oude Volvo, maar een confortabele bus voor Sebastiaan Labrie en Saar Koningsberger". De p1800, die bij de introductie in beeld was, heeft dus niet deelgenomen..?
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
09-04-2012 22:38 #1354742
door Ziko de Kubber
Met vriendelijke groet, Ziko
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Er wordt toch ook niet
Er wordt toch ook niet gezegd dat ze zelf deelnamen?
In het programma wordt duidelijk vermeld dat Saar en Bas de reis vanaf de achterbank van de verschillende deelnemers meemaken...
In het programma wordt duidelijk vermeld dat Saar en Bas de reis vanaf de achterbank van de verschillende deelnemers meemaken...
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2012 22:45 #1354743
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic commerciele zooi
Het was een erg matig programma, zoals zo vaak bij de commmercielen. De kijker is niet het doet, maar de advertentieruimte er om heen. gevolg: een sequentie van een terugblik van 3 minuten van wat je al gezien hebt 6 minuten nieuw materiaal en dan een vooruitblik van 3 minuten van beelden van NA het volgende reclameblok. Dan 7 minuten reclameblok en 3 minuten terugblik 6 minuten nieuw materiaal en 3 minuten vooruitblik. 7 minuten reclameblok 3 minuten teru blik 6 minuten nieuw 3 minuten vooruitblik 7 minuten reclame.
etc etc etc.
Daarbij waren de onderwerpkeun ook niet top. Saar die een zonnebril uitzoekt 5minuten ??? een Winterswijker met een half verhaal, rijden zuipen opstaan rijden was zijn leven. En een half uitgewerkt verhaal over mensen in de organisatie. Jammer. Ik vermoed dat er veel meer interessante verhalen in zoń route zitten. Maar die kunnen ze niet doen vanwege gebrek aan geld of researchkwaliteit. Of beide.
Dan waren de inside stukjes van team 34 voor mij interessanter. EN net zo goed gefilmd .
etc etc etc.
Daarbij waren de onderwerpkeun ook niet top. Saar die een zonnebril uitzoekt 5minuten ??? een Winterswijker met een half verhaal, rijden zuipen opstaan rijden was zijn leven. En een half uitgewerkt verhaal over mensen in de organisatie. Jammer. Ik vermoed dat er veel meer interessante verhalen in zoń route zitten. Maar die kunnen ze niet doen vanwege gebrek aan geld of researchkwaliteit. Of beide.
Dan waren de inside stukjes van team 34 voor mij interessanter. EN net zo goed gefilmd .
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2012 22:48 #1354744
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Nou...?
- Constant Thomkins
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2012 07:25 #1354752
door Constant Thomkins
Beantwoord door Constant Thomkins in topic het hele veronica team werd
het hele veronica team werd per airco busje, ze zijn onderweg driemaal van bus gewisseld, door een chauffeur door zuid amerika gereden.De twee veronica acteurs, sebastiaan en saar, hebben af en toe een dag met deelnemers meegereden maar deden, ook meestal onderweg, hun eigen ding.De kijker denkt dat het om de panamericana rit en haar deelnemers gaat, hun belevenissen onderweg, maar gaande weg de reis bleken de makers daar weinig zin in te hebben en liever hun eigen veronica ding te doen .Ook prima toch???
Moderators: Jerry Stam