Schade aan een perfecte P544

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2012 21:58 #1351692 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic -

solexpaul schreef : Om de sensatie (en kijkcijfers) te verhogen rijden ze echt wel anders als normaal hoor.......
Groet Paul

opzicht zou ik ook wel willen meedoen.. eerst heel slecht rijden en daarna normaal gaan rijden. Heb je de meeste vooruitgang geboekt en dus win je

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2012 22:00 #1351693 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ongetwijfeld

solexpaul schreef : Om de sensatie (en kijkcijfers) te verhogen rijden ze echt wel anders als normaal hoor.......
Groet Paul

maar, sommige dingen kun je niet acteren volgens mij. (ze rijden overigens anders dan normaal volgens mij).Qua voertuigbeheersing en inzicht komen de deelnemers vaak niet erg kundig uit de verf...

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2012 22:27 #1351702 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic In het echt
Dit soort types zitten normaal ook op de weg.
Alleen nu wordt het gefilmd.
Ze worden opgegeven door familie/vrienden, die notabene weten dat ze niet kunnen rijden!
Ze zullen je vrouw of kind aanrijden..............
Die auto geneest wel weer.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2012 09:21 #1351734 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja.

v0lv0freak schreef : Deze mensen hebben gewoon een rijbewijs!!!

Ja, en dat is bij de meerderheid van de deelnemers van vorig jaar echt een schande.Eigenlijk bij allemaal.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2012 09:51 #1351735 door V700 register

Baseman schreef :

v0lv0freak schreef : Deze mensen hebben gewoon een rijbewijs!!!

Ja, en dat is bij de meerderheid van de deelnemers van vorig jaar echt een schande.Eigenlijk bij allemaal.

Klopt. Maar als ik op de weg kijk, zijn er wel meer mensen die deelnemer hadden kunnen zijn...
Ik ken trouwens iemand die de homo uit de vorige aflevering persoonlijk kent, en hij schijnt in het werkelijke leven net zo slecht te rijden.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2012 12:09 #1351751 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic En nog wat vergeten
Er stond bij ons op de zaak ergens een radio aan, waar op een bepaald moment een interview was met de eigenaar van de auto in kwestie.
De auto was net klaar van restauratie, had er al een evenment mee gereden. Moest alleen nog even getaxeerd worden ........................

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
14-03-2012 12:21 #1351752 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Met deze publiciteit
gaat geen enkele verzekeraar de man afschepen met een flutbedrag.
Daarbij is de gedachte dat er een oud ijzerprijs voor wordt betaald zonder taxatie is natuurlijk onzin. Daarbij kan iedereen zien wat de staat van de wagen was net voor het ongeval.
Deze meneer komt er best wel goed hoor uit ondanks dat het niet leuk is allemaal. Ik maak me totaal geen zorgen. Dit komt helemaal goed.
Eigenlijk benijd ik em een beetje. Hij kan dit zeker uitnutten om zijn wagen er nog mooier uit te laten komen.
Daarbij denk ik dat de deelnemers van het programma zeker wel ondergemiddeld rijden. Maar zo zijn er echt zat dagelijks op de weg. De nieuwe serie wordt op dit moment weer opgenomen in de buurt van Enschede hoorde ik van de man die de belichting doet voor het programma. Het wordt weer lachen hoor.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2012 13:51 #1351763 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat
Wat is dat zonde zeg! als ik een Kattenrug zie moet ik er altijd een rondje omheen lopen.
Ik ben er ook helemaal van overtuigd dat het weer goed komt met dez auto en hoop dat de eigenaar er geen trauma aan overhoud.
Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2012 17:23 #1351772 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Lache om mensen die niet kunnen rijden... vindt ik dus niet lache...Geef ze nog een extra cursus, dan kan ik / kunnen wij ''veilig'' op de weg rijden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-03-2012 18:51 #1351777 door V700 register

volvo 960r schreef : Lache om mensen die niet kunnen rijden... vindt ik dus niet lache...Geef ze nog een extra cursus, dan kan ik / kunnen wij ''veilig'' op de weg rijden.

Een cursus helpt bij dat soort mensen niet.. sommige mensen moeten gewoon geen rijbewijs krijgen.. nooit, never, niemals, jamias, etc

Moderators: Jerry Stam