Ik heb een VOF opgezet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-03-2012 23:34 #1091827
door V700 register
Ik heb een VOF opgezet! is gemaakt door V700 register
Samen met mijn dochters (die meer talent hebben dan hun vader, maar da's logisch, ik heb alles aan ze doorgegeven!) ben ik Elverdesign gestart. Samen willen we een aanbod neerleggen voor het kleinere gedeelte van het MKB, van strategisch advies tot het maken van een huisstijl, website en flyers.
Voorlopig met een oude Volvo (die nu echt een spuiter nodig heeft...) of het OV gaan we de boer op om rustig te beginnen en het einde? Ik heb geen idee, maar ik hoop samen met mijn dierbaren toch een leuke bedrijfje neer te zetten.
Dus als iemand zoiets nodig heeft: de eerste 5 klanten gaan we een extreem gunstige aanbieding doen! Want "probeer sites" zijn net zo duur als echte sites, dus doe ons dan maar het echte werk. Dan maar wat goedkoper en dat wil ik hier graag aanbieden. Je weet maar nooit. Een deel van het internet programmeren moet nog worden voltooid maar we komen al een heel end.
Vragen het liefst via PM.
Twitter volgen mag ook: we hebben een paar prijzen in gedachte om te verloten voor de eerste honderd, vijfhonderd en duizend volgers.
Fijn weekend allemaal!
JohnPeter
Voorlopig met een oude Volvo (die nu echt een spuiter nodig heeft...) of het OV gaan we de boer op om rustig te beginnen en het einde? Ik heb geen idee, maar ik hoop samen met mijn dierbaren toch een leuke bedrijfje neer te zetten.
Dus als iemand zoiets nodig heeft: de eerste 5 klanten gaan we een extreem gunstige aanbieding doen! Want "probeer sites" zijn net zo duur als echte sites, dus doe ons dan maar het echte werk. Dan maar wat goedkoper en dat wil ik hier graag aanbieden. Je weet maar nooit. Een deel van het internet programmeren moet nog worden voltooid maar we komen al een heel end.
Vragen het liefst via PM.
Twitter volgen mag ook: we hebben een paar prijzen in gedachte om te verloten voor de eerste honderd, vijfhonderd en duizend volgers.
Fijn weekend allemaal!
JohnPeter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2012 08:46 #1351181
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk Johnpeter. Heel veel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2012 10:43 #1351200
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alright
Goedzo John Peter, succes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2012 13:53 #1351230
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic welkom
Mijn bedrijfje kan wel een opfrisbeurt gebruiken qua website en huisstijl. PM maar even...
Moderators: Jerry Stam