Is dit een 760 uit '82 ??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2012 21:54 #1091783
door V700 register
Is dit een 760 uit '82 ?? is gemaakt door V700 register
Volgens mij zit hier weinig 760's aan. En is de TD wel geleverd in '82?
-> <a href=" www.speurders.nl/overzicht/autos/volvo/v...mp;q=760&ito=rss " target="_blank">KLIK <-
-> <a href=" www.speurders.nl/overzicht/autos/volvo/v...mp;q=760&ito=rss " target="_blank">KLIK <-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2012 22:00 #1350740
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ikke
Ik doe vermoeden en weet het niet zeker maar mijn gevoel zegt dat dit een omkat is geweest, Wat mij bij staat is dat de diesels vanaf 83 zijn geleverd en als standaart TD.
Maar zoals ik al zeg ik weet het niet zeker maar mijn gevoel zegt omkat, want een GLE is het iet als ik naar het stuur kijk en de stoelen, deurpanelen, Datum in de zij en achter ramen zullen uitsluitsel geven en de plaatsing van het type plaatje.
Tom.
Maar zoals ik al zeg ik weet het niet zeker maar mijn gevoel zegt omkat, want een GLE is het iet als ik naar het stuur kijk en de stoelen, deurpanelen, Datum in de zij en achter ramen zullen uitsluitsel geven en de plaatsing van het type plaatje.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2012 22:01 #1350741
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
en dan nog de spiegels, ernstig gebrek aan chroom enz.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2012 22:04 #1350744
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klopt
Die jaren kende ze de blackline nog niet op dit model, spiegels zou je kunnen verklaren want de micky mouse spiegels zijn zelfdzamer dan dat je de koningin tegen kan komen op straat, en bij schade worden ze vervangen, maar de rest!
Tom.
Tom.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2012 22:08 #1350748
door Leon Doensen
Hij is iig niet uit 82, 83 of 84 aan de veerpoten(dome) te zien. bovendien zit er nog maar weinig chrome aan(deurstrips, wielkuipen en rond de ramen)
Hij kan natuurlijk overgespoten zijn maar tja...toeval bestaat nie
Beantwoord door Leon Doensen in topic echt niet
Hij is iig niet uit 82, 83 of 84 aan de veerpoten(dome) te zien. bovendien zit er nog maar weinig chrome aan(deurstrips, wielkuipen en rond de ramen)
Hij kan natuurlijk overgespoten zijn maar tja...toeval bestaat nie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-03-2012 22:36 #1350750
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook volgens mij een
Ook volgens mij een omkatter, kijk maar eens op het labeltje op de gordels en in de ramen.
Daar is het echte jaar terug te vinden.
Kijk ook naar het typeplaatje onder de motorkap of het kleurnummer klopt. Daaraan kan je zien of de kleurcode klopt met de werkelijke kleur.
Groet Paul
Daar is het echte jaar terug te vinden.
Kijk ook naar het typeplaatje onder de motorkap of het kleurnummer klopt. Daaraan kan je zien of de kleurcode klopt met de werkelijke kleur.
Groet Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-03-2012 21:34 #1350882
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deurpanelen
kloppen ook niet .
760 GLE plaatje boven het dashboard kasje mist
Afdek kapje voor de bout achter bestuurders stoel klopt niet met het bouwjaar
Stuur is "jonger"
Onderkant van de bumpers en ook de onderkanten van de zijpanelen van de bumpers zijn niet in de kleur meegespoten
Een 760 zonder mistlampen??
Koplampwissers?
Stoelen zijn ook anders
Troep dus......jammer....
760 GLE plaatje boven het dashboard kasje mist
Afdek kapje voor de bout achter bestuurders stoel klopt niet met het bouwjaar
Stuur is "jonger"
Onderkant van de bumpers en ook de onderkanten van de zijpanelen van de bumpers zijn niet in de kleur meegespoten
Een 760 zonder mistlampen??
Koplampwissers?
Stoelen zijn ook anders
Troep dus......jammer....
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2012 07:33 #1350907
door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic Dit zegt www.RDW.nl
Dit zegt
www.RDW.nl
hierover:
Voertuig Kenteken Voertuigsoort Personenauto Merk Brandstof Diesel Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 20-12-2010 Historie Datum eerste toelating 30-06-1982 Datum aanvang laatste tenaamstelling 20-12-2010 Datum eerste afgifte Nederland 30-06-2010 Wacht op keuren Nee Geregistreerd als gestolen Nee
Voertuig Kenteken Voertuigsoort Personenauto Merk Brandstof Diesel Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 20-12-2010 Historie Datum eerste toelating 30-06-1982 Datum aanvang laatste tenaamstelling 20-12-2010 Datum eerste afgifte Nederland 30-06-2010 Wacht op keuren Nee Geregistreerd als gestolen Nee
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2012 08:34 #1350909
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik heb wel eens
een zeer sobere 760 TD uit Frankrijk gehad. Geen chromen lijsten, deurgrepen, een blauw stoffen interieur etc
Qua uitvoering was het als een 740
Ik denk dat de uitvoeringen heel erg per land kunnen verschillen.
Een TD- motor lijkt me niet orgineel voor '82. Maar hoeveel leden bouwen niet motoren en aandrijflijnen over ? Over remsystemen en veringen ombouwen zijn draadjes vol geschreven.
Vaak zijn de auto's twintigste-hands..
Dat er de laatste tijd vele twijfelachtige oldtimer bouwjaren worden aangeboden, ben ik wel met jullie eens.
Nergens worden zulke absurde prijzen gegeven voor oude wrakken als in NL. Maar ik heb ook nergens zo'n idioot hoge belastingdruk op auto's gezien als hier.
Handel is creativiteit bij verplaatsing.
Mvg, Rolf
Qua uitvoering was het als een 740
Ik denk dat de uitvoeringen heel erg per land kunnen verschillen.
Een TD- motor lijkt me niet orgineel voor '82. Maar hoeveel leden bouwen niet motoren en aandrijflijnen over ? Over remsystemen en veringen ombouwen zijn draadjes vol geschreven.
Vaak zijn de auto's twintigste-hands..
Dat er de laatste tijd vele twijfelachtige oldtimer bouwjaren worden aangeboden, ben ik wel met jullie eens.
Nergens worden zulke absurde prijzen gegeven voor oude wrakken als in NL. Maar ik heb ook nergens zo'n idioot hoge belastingdruk op auto's gezien als hier.
Handel is creativiteit bij verplaatsing.
Mvg, Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2012 09:33 #1350912
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen 82
Dit is zeker geen 82-er, en zoals gezegd kun je dat wel herkennen.
Ik zou aan de andere kant niet willen beweren dat dit een "wrak" is.
(even afgezien van het feit of het legaal is)
Hij kan ook gewoon mechanisch technisch goed zijn. Ik vraag me alleen af hoe het zo simpel kan zijn om een auto om te katten, en goedgekeurd te krijgen.
Is er dan niemand die daar een klein beetje goed naar kijkt? Het kost je niet meer dan 5 minuten.
Ik zou aan de andere kant niet willen beweren dat dit een "wrak" is.
(even afgezien van het feit of het legaal is)
Hij kan ook gewoon mechanisch technisch goed zijn. Ik vraag me alleen af hoe het zo simpel kan zijn om een auto om te katten, en goedgekeurd te krijgen.
Is er dan niemand die daar een klein beetje goed naar kijkt? Het kost je niet meer dan 5 minuten.
Moderators: Jerry Stam