ervaring met van Aarle volvo in Nuland
- A en J De Man
- Nieuw lid
-
is er iemand die ervaring heeft met het bedrijf van Aarle Volvo in Nuland? Ik ben heel benieuwd naar de reacties,
met vriendelijke groet,
Jac
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er zit een van Aarle sticker nog vaag op.
Denk altijd om es van Aarle op te bellen bij welke km stand en leeftijd mijn nu 20 jaar oude 940 bij hun heeft gestaan.
MAar afgaande op die van mij die ik weer bij een andere verkoper gekocht heb, prima autoos
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar als je auto goed is , dan moet dat geen probleem zijn.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Toen ik het wrak op kwam halen wilde de handelaar de koop ongedaan maken omdat van Aarle bij hem meerdere Volvo wrakken hier gekocht had.
Die van "mij" was nodig om van twee auto's één te maken. Zonder die van mij ging de deal niet door.........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb zeker geen aandelen bij van Aarle, en ik heb bedenkingen bij hun garantievoorwaarden, maar dit lijkt me nogal tendentieus.struis schreef : Ik heb een keer een wrak gekocht bij een handelaar.
Toen ik het wrak op kwam halen wilde de handelaar de koop ongedaan maken omdat van Aarle bij hem meerdere Volvo wrakken hier gekocht had.
Die van "mij" was nodig om van twee auto's één te maken. Zonder die van mij ging de deal niet door.........
Dat hij jouw wrak heeft gekocht zegt niks over de auto die van Aarle heeft verkocht waarbij hij onderdelen heeft gebruikt van het wrak.
Van Aarle staat in ieder geval niet bekend als iemand die zaken omkat, of schadeauto's zelf slecht repareert. of van twee auto's een maakt.
Sterker nog ze hebben best een behoorlijke naam. (Ik weet van 1 V70R die dubieus was, maar dat was vooral <a href=" boardreader.com/thread/Oude_problemen_V7..._Q4Jan_435mXukg.html " target="_blank">speculatief )
Wij recyclen in onze club ook steeds onderdelen die gewoon nog perfect zijn.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Als een handelaar, bij een andere handelaar specifiek twee identieke schade auto's wil kopen, anders gaat de deal niet door........
Kan je dus wel raden wat er gaat gebeuren.
Als ik het zelf doe, voor eigen gebruik, doe ik het netjes, zodat ikzelf, of wie dan ook het niet ziet of kan ontdekken.
Dat vind ik de sport. Hier gaat dan ook veel tijd in zitten.
Helaas heb ik van handelaren wel stukjes huisvlijt gezien, die even gauw, aan elkaar gebakken zijn.