Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 21 April 2012 - Planning toegevoegd-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 20:38 #1355812
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic sleuteldagregelement
Ik wilde voor de zekerheid het regelement nog even doorlezen, maar de zoekopdracht "sleuteldagregelement" leverde 0 resultaten op.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 21:11 #1355813
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Formulier
Ik neem aan dat je het <a href="/files/Deelname_sleuteldagen_4.doc">deelnameformulier</a> hebt gedownload en ingevuld. Daar staan ook de regels op.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 21:35 #1355816
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Juist! Ik wist dat ik ze
Juist! Ik wist dat ik ze ergens gezien had...
maarre... mag ik nu de PnP schakelaar die ik al heb liggen niet monteren?
maarre... mag ik nu de PnP schakelaar die ik al heb liggen niet monteren?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 21:46 #1355819
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Neen
Formeel niet, en ik geloof dat er bij Schmidt ook wel echt op gelet word. Het beste kun je met deze vraag even naar de RC (Baseman).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 22:07 #1355821
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic regels en regels
persoonlijk! vind ik dat je wel zo veel mogelijk spullen moet gebruiken van het gast bedrijf.
maar er kunnen ook zaken zijn zoals een reserve versnellingsbak die je ff wisselt.
denk dat er veel in overleg kan want wees eerlijk een gast bedrijf verdient echt niet direct aan zo,n dag!
maar indirect misschien wel, dus zou ff overleggen met bas of carlo!
maar er kunnen ook zaken zijn zoals een reserve versnellingsbak die je ff wisselt.
denk dat er veel in overleg kan want wees eerlijk een gast bedrijf verdient echt niet direct aan zo,n dag!
maar indirect misschien wel, dus zou ff overleggen met bas of carlo!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 22:09 #1355822
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sta er niet op
Hoi Bas,
ik sta niet op de brugtijd, wel formulier verstuurd. Vraag een uurtje of korter om de bodem te inspecteren.
ik sta niet op de brugtijd, wel formulier verstuurd. Vraag een uurtje of korter om de bodem te inspecteren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2012 03:05 #1355833
door V700 register
Als je dan op 15 april een formulier stuurt, is het feitelijk, te laat.
Zoals je in de planning kan zien, is er nog wel tijd, maar die houd ik altijd als reserve.Mochten er mensen afbellen of eerder klaar zijn is er dus nog wel gelegenheid.
Dikke kans dat het in te passen is, maar graag je formulier de volgende sleuteldag effe een weekje (ruim) eerder mailen.
Welkom ben je hoe dan ook, voor de koffie, slappe klets en wat er nog meer te doen is.....
Beantwoord door V700 register in topic Formulier
Wanneer heb je je formulier ingestuurd, Ben?Ik maak een planning op volgorde van binnenkomstSluiting is twee weken voor aanvang van de sleuteldag.In dit geval, zaterdagnacht 7 april 00:00 is wat ik aan hou.meestal krijg ik de formulieren via de secretaris dan de dag erna.strij003 schreef : ik sta niet op de brugtijd, wel formulier verstuurd.
Als je dan op 15 april een formulier stuurt, is het feitelijk, te laat.
Zoals je in de planning kan zien, is er nog wel tijd, maar die houd ik altijd als reserve.Mochten er mensen afbellen of eerder klaar zijn is er dus nog wel gelegenheid.
Dikke kans dat het in te passen is, maar graag je formulier de volgende sleuteldag effe een weekje (ruim) eerder mailen.
Welkom ben je hoe dan ook, voor de koffie, slappe klets en wat er nog meer te doen is.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2012 19:02 #1355881
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic slik
na gekeken. Inderdaad pas op 15-4 verstuurd.
Moderators: Jerry Stam