W.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
No way.mark stalman schreef : En dat, beste medeforummers, is nu wat we noemen: een trol.
- V700 register
- Nieuw lid
-
jsnijder schreef : Toch even een reactie van mijn kant op hetgeen hierboven wordt gesteld.
We hebben met zijn allen forumregels opgesteld. Goedgekeurd op een ALV. Daarin is afgesproken geen politiek, beledigingen etc. toe te staan. Ik heb op de laatste ALV van afgelopen zaterdag niemand gehoord die de forumregels ter discussie wilde stellen.
Het moderatorenteam doet het al jaren voortreffelijk en het is beslist niet zo dat elk wissewasje wordt weggemodereerd.
Politieke discussies ontaarden bijna altijd in ruzie op een forum. Het geschreven woord heeft nu eenmaal niet de nuance van het persoonlijke debat. Bovendien is dit een forum voor autoliefhebbers en niet van een politieke partij of stroming.
Dus de stelling dat er een strikt censuurgedrag plaatsvindt, kan ik derhalve niet onderschrijven en sta ik vierkant achter het moderatorenteam dat deze beslissing volkomen terecht en conform de forumregels heeft genomen.
Groeten, Jan.
Jan voor president! Volledig (politiek) correct weergegeven
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
rkregting schreef :
No way.mark stalman schreef : En dat, beste medeforummers, is nu wat we noemen: een trol.
Er word hier nu net boven gezegd dat politieke uitingen niet toegestaan zijn op dit forum. En als je dan gelijk in deze draad gaat verkondigen wat je van een politicus vind, probeer je toch weer een reactie uit te lokken, weer die discussie op gang te krijgen.
En dat is wat trollen doen, het doen van controversiële uitspraken om op die manier reacties van anderen uit te lokken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Want het gaat weer de politieke kant op.
- V700 register
- Nieuw lid
-