Hoe. Hoe krijg je dit voor elkaar

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2012 20:26 #1349567 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic antwoorden
@ Geejee: Ja, dat staat ie, maar hij staat de laatste tijd telkens voor m'n eigen balkon, en de mensen onder mij hebben geen spullen op het balkon staan. Ik alleen een fiets, en die staat er nu nog steeds. Ik ben heel hard aan het denken waar ik nog meer geweest ben, maar verder dan het CBR in Utrecht kom ik even niet. Inderdaad, ik rijd niet veel.
@ Martijn: Ik heb de sneeuw op m'n auto even snel met mn armen van het dak geveegd. Daarnaast is het echt een deuk. Dat doe je niet zonder kracht te zetten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2012 20:34 #1349568 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic schaaf
ik vind die 'schaaf' ook zo opvallend. Een klusbus met ondhandig uitladen klinkt nog niet onwaarschijnlijk.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2012 20:39 #1349570 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yes
Ja, zoiets kan ook goed ja. Ik heb een klep op het oog. Nu nog geld. Top.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2012 09:00 #1349635 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb
Heb ook zoiets op het dak van mijn sedan, vlak bij de C-stijl, zat er ook opeens in. Twee flauwe deukjes, met krassen in de diepste deuk. Hoe het komt weet ik helaas nog steeds niet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2012 09:17 #1349642 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gaar
Ja, das ook niet fraai. Gelukkig kan ik er nog voor kiezen er een andere klep aan te hangen. Dat gaat met een dak weer wat minder.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2012 09:20 #1349644 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja, helaas
Hij is/was niet in concoursstaat, dus ik laat het maar zo.
Toen ik m net had was het best extreem. Stuk of 6 (parkeer) deukjes door anderen, binnen 50dkm, terwijl hij eigenlijk deukloos was toen ik m kocht, met 234dkm. Het meeste is er weer uit, en eigenlijk is er ook weinig meer bijgekomen. We hebben nu gelukkig sinds kort een eigen oprit, minder kans op schade.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2012 09:44 #1349649 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmmm das wel echt balen.....
Hmmm das wel echt balen..... Heeft ie bij een flatgebouw geparkeerd gestaan??  Misschien iemand iets naar beneden gegooid??

Ook een keer gehad met V70 van mijn vader.... kindje vond het leuk om vanaf de 6e verdieping een bal naar beneden te gooien......

Waarborgfonds kun je niet claimen.... stelt als particulier erg strenge eisen: nl:
1. Je moet naast jezelf een getuige hebben dat de auto schadeloos weg gezet werd en diezelfde persoon en jijzelf moeten constateren dat er schade op de auto zit
2. Daarbij moet je binnen 24 uur beschikken over een proces verbaal
3. De schade moet veroorzaakt zijn door een ander motorvoertuig

Succes met herstel!! Uitdeuken zonder spuiten en polijsten wellicht?? Uitdeuken zonder spuiten is gelukkig een goede, geodkope oplossing.

Groetjes Joost

Moderators: Jerry Stam