Voleex C30
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2012 17:39 #1091548
door V700 register
Voleex C30 is gemaakt door V700 register
Beste Volvotics,
Misschien al eerder getoond in dit forum, maar in Bulgarije gaat een Great Wall Voleex C30 gebouwd worden, als ik de tekst goed begrijp.
Vooral de naam en type van de auto vind ik nogal bijzonder, toeval, of gewoon de Chineese manier van denken?
<a href=" www.db.lv/auto/pasaule/kinas-autorazotaj...mage=8#current-image " target="_blank" title="Voleex C30"> www.db.lv/auto/pasaule/kinas-autorazotaj...mage=8#current-image
Groet
Bert
Misschien al eerder getoond in dit forum, maar in Bulgarije gaat een Great Wall Voleex C30 gebouwd worden, als ik de tekst goed begrijp.
Vooral de naam en type van de auto vind ik nogal bijzonder, toeval, of gewoon de Chineese manier van denken?
<a href=" www.db.lv/auto/pasaule/kinas-autorazotaj...mage=8#current-image " target="_blank" title="Voleex C30"> www.db.lv/auto/pasaule/kinas-autorazotaj...mage=8#current-image
Groet
Bert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2012 22:13 #1349166
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vaag
Vind het maar vaag, ik zie weinig kenmerken van de C30 in de foto's die ze tonen, maar goed heb niet zo veel koffie gehad vandaag dus kan wezen dat het daar aan licht.
Tom.
Tom.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2012 01:18 #1349197
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic De naam zegt niet altijd alles
Hallo Volvisti
Volgens mij heeft ie weinig met "onze" C30 te maken. "Corsa" en "Sprinter" werden door Toyota al gebruikt (in Azië), lang voor men in Europa deze namen op voertuigen plakte. En 323's hebben ze zowel bij BMW als bij Mazda verkocht. En als je bij Porsche een 944 bestelde, kreeg je ook een hele andere auto dan je bij de Volvodealer kreeg. Bij BMW krijg je ook een 740. En zowel Fiat als Mercedes-Benz hebben een 500 en 600 verkocht.
groetjes
Mathy
Volgens mij heeft ie weinig met "onze" C30 te maken. "Corsa" en "Sprinter" werden door Toyota al gebruikt (in Azië), lang voor men in Europa deze namen op voertuigen plakte. En 323's hebben ze zowel bij BMW als bij Mazda verkocht. En als je bij Porsche een 944 bestelde, kreeg je ook een hele andere auto dan je bij de Volvodealer kreeg. Bij BMW krijg je ook een 740. En zowel Fiat als Mercedes-Benz hebben een 500 en 600 verkocht.
groetjes
Mathy
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2012 15:42 #1349250
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Great wall
Great wall motors leverde eerste alleen SUV en pick-ups. De C30 is het eerste sedan model maar er is geen enkele vergelijking met de Volvo C30 noch met Geely. Het is gewoon een 35 in een dozijn auto in mijn optiek maar ach smaken verschillen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2012 16:49 #1349256
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Merknaam
Hoi Ries,
Hij lijkt inderdaad niet op "onze" C30, maar in combinatie met "Voleex" vond ikhet een opmerkelijke keuze van nieuwe merknaam en type.
Groet
Hij lijkt inderdaad niet op "onze" C30, maar in combinatie met "Voleex" vond ikhet een opmerkelijke keuze van nieuwe merknaam en type.
Groet
Moderators: Jerry Stam