EN DE WINNER IS: STEM voor mijn dochter!!! 22-2-2012
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2012 10:38 #1091544
door V700 register
EN DE WINNER IS: STEM voor mijn dochter!!! 22-2-2012 is gemaakt door V700 register
>update 25 maart <
En de winner is: niet Kim.Ze werd 4e in een veld van 32, dus ik ben beretrots.
GeeJee en Aart kunnen binnenkort een boek in de brievenbus verwachten, tenminste: als ze me een PB sturen!
Bedankt voor jullie steun!
Overigens ben ik met mijn beide dochters een bedrijfje ( www.elverdesign.nl ) begonnen op gebied van marketing, vormgeving en tekstschrijven (en de producten die je daarvan kan maken) dus haar kennis gaat voor de familie niet verloren. Momenteel doet ze haar afsluitende scriptie bij een tekstbureau, na september gaat Kim helemaal los! (En wat de spelfouten betreft: ze heeft het verhaal vlak voor de deadline helemaal omgegooid en 1 minuut voor het verstrijken ingestuurd. Haast en spoed doen spelling zelden goed ;)! )
Iedereen bedankt!JohnPeter
Zoals sommigen weten is mijn dochter schrijfster in spé.
Een van haar verhalen staat momenteel op een website; winnen zou voor haar heel belangrijk zijn.
Mocht er iemand zijn die haar verhaal wil lezen en er een recensie over wil geven dan zou dat ontzettend fijn zijn!
www.bangersisters.nl/verhalen/auteurs-wi...-with-talent-vandaag
Onder de stemmers verloot de trotse vader een getekend exemplaar van haar eerste publicatie, een verhaal in De Foute Priester.
Alvast veel dank!
JohnPeter
En de winner is: niet Kim.Ze werd 4e in een veld van 32, dus ik ben beretrots.
GeeJee en Aart kunnen binnenkort een boek in de brievenbus verwachten, tenminste: als ze me een PB sturen!
Bedankt voor jullie steun!
Overigens ben ik met mijn beide dochters een bedrijfje ( www.elverdesign.nl ) begonnen op gebied van marketing, vormgeving en tekstschrijven (en de producten die je daarvan kan maken) dus haar kennis gaat voor de familie niet verloren. Momenteel doet ze haar afsluitende scriptie bij een tekstbureau, na september gaat Kim helemaal los! (En wat de spelfouten betreft: ze heeft het verhaal vlak voor de deadline helemaal omgegooid en 1 minuut voor het verstrijken ingestuurd. Haast en spoed doen spelling zelden goed ;)! )
Iedereen bedankt!JohnPeter
Zoals sommigen weten is mijn dochter schrijfster in spé.
Een van haar verhalen staat momenteel op een website; winnen zou voor haar heel belangrijk zijn.
Mocht er iemand zijn die haar verhaal wil lezen en er een recensie over wil geven dan zou dat ontzettend fijn zijn!
www.bangersisters.nl/verhalen/auteurs-wi...-with-talent-vandaag
Onder de stemmers verloot de trotse vader een getekend exemplaar van haar eerste publicatie, een verhaal in De Foute Priester.
Alvast veel dank!
JohnPeter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2012 23:15 #1349081
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Eh...
Hoe en waarop?
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2012 23:58 #1349091
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic ...?
Ook ik heb me er even in verdiept. Maar om dan "even" te stemmen is er volgens mij niet bij. (en ook niet de bedoeling denk ik in deze). Ik heb een aantal fragmenten gelezen, maar om dan een uitgebreid "literair" oordeel te moeten gaan geven... Dat gaat mij eerlijk gezegd iets te ver. Zeker gezien ik al helemaal geen "boeken-lezer" ben en ook literaire kennis bij mij totaal ontbreekt ... (uitgezonderd enkele "jeugdschrijvers" uit de jaren "60".
)
Maar toch..., uiteraard geeft dit een "papa" een super trots gevoel. Daar ben ik van overtuigd. En ik zou dan ook persoonlijk alle promotie mogelijkheden die er voorhanden zijn aangrijpen!
Gewoon geweldig kerel !
Maar toch..., uiteraard geeft dit een "papa" een super trots gevoel. Daar ben ik van overtuigd. En ik zou dan ook persoonlijk alle promotie mogelijkheden die er voorhanden zijn aangrijpen!
Gewoon geweldig kerel !
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2012 00:07 #1349095
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Verder
Dan ben je al verder als ik, weet ook niet waar te stemmen, maar weet ook niet welk boek.
En; als je kinderen een prestatie leveren, verander ik als Struisvogel in een Pauw........
En; als je kinderen een prestatie leveren, verander ik als Struisvogel in een Pauw........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-02-2012 00:21 #1349097
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gelezen
Ik heb het verhaal gelezen en een comment en een cijfer gegeven.Super geschreven en als ik geen exemplaar van de eerste publicatie mocht winnen, noteer svp mijn bestelling voor een exemplaar. 
Deze leken-mening is overigens niet positief omdat ik het een medelid gun! Ik vind het echt super!Een dochter en een talent om trots op te zijn.|
Greets
Deze leken-mening is overigens niet positief omdat ik het een medelid gun! Ik vind het echt super!Een dochter en een talent om trots op te zijn.|
Greets
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2012 16:49 #1349257
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook
gestemd, mooi spannend verhaal, leuk een dochter als schrijfster.
groeten aart
groeten aart
24-02-2012 18:27 #1349264
door Alexander Satter
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Beantwoord door Alexander Satter in topic .
done
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Moderators: Jerry Stam