TV bekendheid
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2012 03:17 #1091491
door V700 register
TV bekendheid is gemaakt door V700 register
Beste Volvo vrienden,
Op een rustige avond midden in de week zat ik TV te kijken, en tot groot genoegen viel mij het volgende op:
Supermarkt keten C1000 promoot zijn voetbalplaatjes en gebruikt een donker grijze 945 uit 1992.
Een postbus 51 reclame over winkel overvallers gebruikt een silver grijze 944 uit 1993.
Het TV programa Ik Vertrek op NL 1 vertoond landverhuizers naar Oostenrijk met een blauwe 945 uit 1997.
Vervolgens zeb ik over naar Belgie waar een misdaat serie word uitgezonden met daarin een gemene boef die de benen neemt in een donker rode 945.
Bijkomend van dit alles val ik midden in een herhaling van een TV programa over Max v.d.Stoel die opgehaald werd in Brussel door een witte 944 uit 1995.
Ik denk dat we wel op moeten passen dat onze geliefde 700/900 serie niet teveel op TV komt, voordat we het weten ontstaat er een run en kopen de Chinezen ook onze oudere modelen op.
Mijn Volvo 944 IC aut met 101.700 Km uit 1995 is voor geen prijs te koop.
Dus hierbij een advies, koester uw bezit en laat u niet verleiden.
Met vriendelijke groet,
Lid 941 Capelle aan den IJssel
Op een rustige avond midden in de week zat ik TV te kijken, en tot groot genoegen viel mij het volgende op:
Supermarkt keten C1000 promoot zijn voetbalplaatjes en gebruikt een donker grijze 945 uit 1992.
Een postbus 51 reclame over winkel overvallers gebruikt een silver grijze 944 uit 1993.
Het TV programa Ik Vertrek op NL 1 vertoond landverhuizers naar Oostenrijk met een blauwe 945 uit 1997.
Vervolgens zeb ik over naar Belgie waar een misdaat serie word uitgezonden met daarin een gemene boef die de benen neemt in een donker rode 945.
Bijkomend van dit alles val ik midden in een herhaling van een TV programa over Max v.d.Stoel die opgehaald werd in Brussel door een witte 944 uit 1995.
Ik denk dat we wel op moeten passen dat onze geliefde 700/900 serie niet teveel op TV komt, voordat we het weten ontstaat er een run en kopen de Chinezen ook onze oudere modelen op.
Mijn Volvo 944 IC aut met 101.700 Km uit 1995 is voor geen prijs te koop.
Dus hierbij een advies, koester uw bezit en laat u niet verleiden.
Met vriendelijke groet,
Lid 941 Capelle aan den IJssel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2012 05:23 #1348692
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik vertrek
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2012 08:34 #1348699
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik vertrek
Bij 'Ik vertrek' was 3/4 week geleden ook al een Volvo, een 745 van een stel dat naar noord Zweden ging verhuizen....
Vrgr Björn
Vrgr Björn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2012 13:27 #1348724
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oostenrijk
Zag ook die aflevering van "Ik vertrek"en ook mij was opgevallen dat de 945 blauw er netjes bijstond. Maar..na de hele uitzending te hebben gezien zou een verklaring extra kunnen zijn dat de beste man een t.....vrouw gekozen had tot zijn echtgenote. Wat een wauwelend poppetje, d'r man live herhaald in de rede vallend....kleinerend . De beste kerel zal vertroosting zoeken in het poetsen van z'n auto ? Ik denk zo, dat ik haar bij d'r enkels als sneeuwschuif zou hebben......ieder het zijn en het hare.
Zappa
Zappa
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2012 01:04 #1348858
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic BodW
Hallo Volvisti
En dan hebben jullie de witte estate nog gemist in "Blik op de Weg".
groetjes
Mathy
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2012 17:30 #1348925
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Blik op de weg ?????? is dat weer terug ? nieuwe afleveringen ?Mathy schreef : Hallo Volvisti
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2012 01:12 #1348999
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Ja
Hallo Frank
Ja. Helaas met Frits Sissing i.p.v. Leo de Haas. Maar Leo doet wel achter de schermen nog mee volgens mij, want de humor is nog steeds hetzelfde. Maar Frits is natuurlijk geen Leo. (En of die een 700/900/90 rijdt moet je ook nog maar afwachten)
groetjes
Mathy
PS volgens mij was vandaag (lees: gisteren) bij Opgelicht ook even een zwarte 940 te zien in Rotterdam.
Ja. Helaas met Frits Sissing i.p.v. Leo de Haas. Maar Leo doet wel achter de schermen nog mee volgens mij, want de humor is nog steeds hetzelfde. Maar Frits is natuurlijk geen Leo. (En of die een 700/900/90 rijdt moet je ook nog maar afwachten)
groetjes
Mathy
PS volgens mij was vandaag (lees: gisteren) bij Opgelicht ook even een zwarte 940 te zien in Rotterdam.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-02-2012 01:58 #1349002
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Humor?
Leo en humor, Frits en humor, sorry dat ontgaat me even.....
Leo heeft een TV productie bedrijf, had aanvankelijk een briljant idee om met de camera te laten zien wat voor "hufters" er op de weg rijden.
Dit voor degene die niet dagelijks op de weg zitten.
Comerciele zenders hebben z'n format gepikt.
Naarmate Leo ouder/grijzer wordt, gaat tie steeds meer de schoolmeester uithangen.
Frits kan mooi door Leo achter de schermen worden aangestuurd, hij begrijpt ook wel dat "ze" hem zat zijn.
Leo heeft een TV productie bedrijf, had aanvankelijk een briljant idee om met de camera te laten zien wat voor "hufters" er op de weg rijden.
Dit voor degene die niet dagelijks op de weg zitten.
Comerciele zenders hebben z'n format gepikt.
Naarmate Leo ouder/grijzer wordt, gaat tie steeds meer de schoolmeester uithangen.
Frits kan mooi door Leo achter de schermen worden aangestuurd, hij begrijpt ook wel dat "ze" hem zat zijn.
Moderators: Jerry Stam