Karretje gezocht!
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Sorry Willem!willemvAnbenthem schreef : Ik had het je ook nog aangeboden. Dank je wel, Willem! Hoever is Genemuiden bij jou vandaan. Geen idee waar je woont
Hierbij dan:
Dankje voor je aanbod Willem! Word gewardeerd
Helaas is Genemuiden mij net iets te ver weg, is toch weer een dik uur rijden.
Ook voor @Peter, ik heb ondertussen bij een ander forumlid een ander karretje mogen lenen, was 5 km verderop..dus heel fijn!
Allen dank voor hun aanbod en meedenkerij!
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
gerryberrie schreef : Ik heb geen E rijbewijs, dus een tandemasser is niet echt een optie. (tenzij afgewardeerd)
Gerben
Ik heb ook geen E-rijbewijs, maar het is toch zo dat je alles mag trekken, mits de aanhanger incl belading niet boven het kentekengewicht van de trekkende auto uitkomt???
Of heb ik deze regeling zelf bedacht..... kan het niet zo letterlijk vinden op het internet.
Wel hou ik me maar altijd aan deze regel
Sietse
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoals jij zegt/schrijft klopt het in grote lijn wel, echter je moet altijd in je achterhoofd bedenken dat de Verzekering het niet zo leuk zal vinden mocht schade veroorzaken of jij word aangereden kan de tegen partij daar beroep op doen omdat je geen E hebt achter B.
Ik heb vele ritten gemaakt met een Nissan Patrol 3.0 TD verlengd en gechipt, met een aanhanger er achter waar regelmatig 2500kg en meer aan Betonijzer op lag, ook wel eens aangehouden en noemde ik die regel ook op en dan was het ja de wet schrijft van wel maar de Verzekering vaak niet.
Dat is vaak een beetje het Punt waarom ze die E willen hebben, is voor 80% een Verzekerings kwestie en voor 20% om te voorkomen dat men met een Fiat Panda een een Bentley op ambu vervoeren (om even een extreem voorbeeld te noemen)..
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
mijn 940 is 1372 leeg en 1900 beladen op papier dus kan een aanhanger van 1371 kilo er achter
met B met BE kan er 1600 achter.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Als je 100 jaar oud wordt, is de afschrijving hiervan nihil!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat ligt eraan wat je onderweg tegenkomt. En hoeveel je daarvan bewust meekrijgt.struis schreef : Als je 100 jaar oud wordt, is de afschrijving hiervan nihil!
groetjes
Mathy