Chips, waarom liggen ratio en gevoel soms zover uit elkaar ??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2012 21:35 #1347932
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Begreep ik al !!
Andre,
Dat begreep ik wel, het kwam over alsof ik een boom in mijn tuin heb, maar helaas ook bij mij niet.
Dat van die week over bij mij ook, voor iedereen geld : gewoon hard werken is zowel voor mensen in loondienst als voor zelfstandigen aan de orde.
Voor mij is de 940 een "2e" auto en doordat ik alles zelf doe hebben we de mogelijkheid zo'n auto erbij te hebben voor het geld van een kleintje.
Dan heb ik het nog niet over de fun van zo'n baksteen, mijn vrouw (hoe gek ook) wil gelukkig niet anders.
Groet,
Een genietende baksteenbestuurder among gelijkgestemden.
Dat begreep ik wel, het kwam over alsof ik een boom in mijn tuin heb, maar helaas ook bij mij niet.
Dat van die week over bij mij ook, voor iedereen geld : gewoon hard werken is zowel voor mensen in loondienst als voor zelfstandigen aan de orde.
Voor mij is de 940 een "2e" auto en doordat ik alles zelf doe hebben we de mogelijkheid zo'n auto erbij te hebben voor het geld van een kleintje.
Dan heb ik het nog niet over de fun van zo'n baksteen, mijn vrouw (hoe gek ook) wil gelukkig niet anders.
Groet,
Een genietende baksteenbestuurder among gelijkgestemden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2012 15:26 #1347969
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hier nog een vrouw die niet
Hier nog een vrouw die niet anders wil..ik rijd dagelijks in de 945 ..we hebben er 2, en mijn man een V 70.voor zn werk...Ik moet straks 1 van de 940,s verkopen...snif..er moet teveel aan die ene, gesleuteld worden, en dat is voor ons helaas niet haalbaar..ik rijd er al 6 jaar in heb er zo'150.000 zelf mee gereden, en de teller staat bijna op 5 ton., en hij heeft voor mij veel emotionele waarde of is dat nou typisch iets voor een vrouw, ik lees hier dus van niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2012 17:50 #1347973
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 900 gevoel
Ik ben zaterdag met mijn dochter meegereden in een nissan zo'n hoge, stapt wel lekker in en uit als je 65 bent.
Maar het is net een ziekenhuis te strak en te mooi en ruikt ook nieuw.
Zit redelijk maar ik rij met mijn 940 in één ruk door naar ziud Frankrijk en ben niet heel fris meer maar ook niet doodop.
Ik vraag mij wel eens af hoe het moet als de 940 ers op zijn, wat dan een voorwielaandrijver nooit van mijn leven.
Ze moeten maar blijven tot ik niet meer mag rijden dat maakt het een stuk makkelijker.
John
Maar het is net een ziekenhuis te strak en te mooi en ruikt ook nieuw.
Zit redelijk maar ik rij met mijn 940 in één ruk door naar ziud Frankrijk en ben niet heel fris meer maar ook niet doodop.
Ik vraag mij wel eens af hoe het moet als de 940 ers op zijn, wat dan een voorwielaandrijver nooit van mijn leven.
Ze moeten maar blijven tot ik niet meer mag rijden dat maakt het een stuk makkelijker.
John
Moderators: Jerry Stam