bevroren gas pomp

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2012 19:05 #1091304 door V700 register
bevroren gas pomp is gemaakt door V700 register
Ja hoor, moest tanken vandaag. Dat is niet zo apart, doe ik wel vaker met 800 km in de week.
Maar ik had al eerder moeten tanken, dus tank al best wel leeg, stop ik voor steenwijk langs de a32 om gas te tanken, doet de pomp het niet.

Ik naar binnen, zeg beste man, kun je de pomp even aanzetten, die staat aan zegt hij. Nou er komt niks geen lpg uit.
Ow dan is de pomp bevroren , watte, toen was het half zes in de middag, dus het was kouder afgelopen week.
Maar geen gas dus, ook de pomp er naast niet.
Toen op gas damp, meer kan het niet geweest zijn maar een pomp verder gereden. Mijn auto doet het niet op benzine.
Volgende pomp goed gehaald, maar toch wat eerder tanken met dit weer.
Jullie wel eens mee gemaakt ?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2012 21:58 #1347249 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat niet, wel benzineproblemen
Er zit nog geen gas in mijn 740 maar afgelopen week stond ik wel bij de pomp met een vastgevroren tankslot :-P Gelukkig losgekregen met vasthoudendheid en WD40.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2012 22:40 #1347251 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Wat ik wel heb is dat bij
Wat ik wel heb is dat bij sommige tankstations de LPG aansluitingen met dit koude weer een beetje lekken, maar niet dat de pomp vast vriest. Maar hoe kan zo'n pomp nou bevriezen? Het gas zelf is al -160ºC om vloeibaar te zijn...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-02-2012 23:37 #1347264 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen idee , maar de pomp
Geen idee , maar de pomp bediende leek het geen punt te vinden.

Als in, tja kan ik het helpen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2012 07:51 #1347277 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Benzine met de 960
Met gas niet ( wel in de zomer dat je een half uur staat te tanken ) omdat het warm buiten was werkte de pomp niet goed en ging het zeeeer traag.Met de 960 had ik vorige week wel een narig probleem...Met nog 1 liter in de tank sta je bij de pomp met een ( blijbaar vastgevroren ) tankdop...Hij draaiden wel los maar leek net of hij op kinderslot zat.Ik dacht dus dat hij op slot is gevallen, en zonder sleutel van de dop voel je je toch behoorlijk rot...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2012 11:31 #1347296 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vorige week
bij Antwerpen;
na twee minuten drukken op de knop (ik typ dit stukje sneller dan er 0,1 liter in de tank bijkwam....) begon de meter te lopen en kreeg ik de volle lading. Is me ook een keer in Ede overkomen, maar toen heb ik of te kort gewacht of pech gehad. Ook daar vond de tank-boer het niets bijzonders.
Ik heb de benzinetank wel volgegooid; dan is baai-vjoel (met 70 liter benzine en 50 liter gas) wel fijn.

• R Dobbelaere (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-02-2012 21:47 #1347375 door R Dobbelaere (GAST)
Beantwoord door R Dobbelaere (GAST) in topic rare jongens die pompbedienden
Ik heb een keer in utrecht (die texaco bij 24 oktober/5mei) gehad dat de koppeling van de LPG slang lekte. Goed sissen en een bevroren (rijp) grond.
Pompbediende mompelde iets van doettie wel vaker...

Moderators: Jerry Stam