De eerste winterse beelden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hej Mathy,Mathy schreef : We komen er hier weer bekaaid vanaf. Terwijl in het hele land de sneeuw met bakken tegelijk uit de lucht kwam vallen, zijn hier slechts enkele vlokken gevallen. En die waren erg klein. Bwaah!
Bij ons ligt toch al langer 10cm sneeuw?? De eerste sneeuw was bij ons in Limburg al eerder gevallen, maar daar hoor je natuurlijk niets over op het journaal... Limburg hoort er niet bij.
Groet,
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niet helemaal te zien op de foto maar in Noord Holland ook een aardig pakje sneeuw.
De auto aan het infuus (lader), heeft zeker vier weken stilgestaan en laatste rit was een hele korte. In ieder geval accu leeg. Met starthulp en -14 graden, in 1 keer starten. Heeft met mooi weer meer moeite.
Verder zit er een nieuwe accu in (<1 jaar) en geen alarm als stroomverbruikers of andere apparaten (dus wel maar weet niet wat), Dus wel raar accu leeg.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ja, er lag al eerder een mooi pakketje sneeuw. Maar om af en toe de kont een beetje dwars te kunnen gooien heb je toch wel op tijd een nieuw pak sneeuw nodig.
BTW uiteraard doe ik dat niet voor de lol, maar puur om te leren m'n auto beter onder controle te houden als dat eens niet helemaal vanzelf gaat.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Een vriend van me heeft een Audi S8. Moest ook even proberen te slippen, op een grote lege parkeerplaats.Pietjeprecies schreef :
Dat snapt toch iedereen. Althans zo leg ik het ook altijd aan vrouw en kinders uit.Mathy schreef : BTW uiteraard doe ik dat niet voor de lol, maar puur om te leren m'n auto beter onder controle te houden als dat eens niet helemaal vanzelf gaat.
Dat gaat niet met zo'n ding, is aan alle kanten beveiligd.
Pas toen alle zekeringen van de veiligheids systemen eruit getrokken waren, lukte het wel.
Je raad het al, dwars-uit vol in de zij, in het gazen hek aan de rand van de parkeerplaats.
€ 12.000,00 schade, leg dat maar eens uit aan vrouw en kind!
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tja dan vraag je er m.i. ook om. Maar ik vind dat toch wel wat anders dan met een achterwiel aangedreven auto eventjes wat gas bijgeven in de bocht van een verder lege straat om te kijken wat er gebeurt.struis schreef : Pas toen alle zekeringen van de veiligheids systemen eruit getrokken waren, lukte het wel.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
:d
Groeten,
Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Was fijn