Een vierkante erbij
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hij is nogsteeds verhoogd, maar niet meer zoveel als eerst.
Alles over die Duitse firma staat <a href="/node/11046" target="_blank">hier</a>.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Bij de laatste VKB in Utrecht was ie mooi verhoogd. In Gorinchem een stuk minder. Wytze vertelde ook dat ie, op z`n zachts gezegd, niet "prettig" meer reed. Maar dat was ook een experiment. Stond vreselijk stoer vond ik. (m.u.v. die imperial)
Dank voor die info van de Duitse firma, was ik even kwijt. Ik ga er toch over nadenken hoe ik mijn "euro-munten-boompje" kan "overbemesten...".
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder heeft hij veel luxe: ABS,CC, airco, verstelbare koplampen, buiten temperatuurmeter, kompas, inschakelbare 4x4 (is normaal 2x2 achterwielaandrijving),alarm met startonderbreking, electrische ramen voor en achter, elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, leeslampjes voor en achter,verhoogde armsteun voor,lederen bekleding,neerklapbare achterbank,boordcomputer,vertraagde binnenverlichting,verwarmde en electrisch verstelbare buitenspiegels,Vertraagde koplamp uitschakeling (voor als je in het donker thuiskomt),verlichte zonneklep spiegels,centrale deurvergendeling met AB,in hoogte verstebaar stuur,voltmeterruitenwisservloeistof indicatorkoelvloeistof indicator,plafond console met extra vakjes voor de AB garagedeuropener en zonnebril,aparte accessoire stand in contactslot,15" Lichtmetalen velgen.
Full options dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder is het heel bijzonder dat de auto normaalgesproken 2x2 is. Benieuwd waar de helft van de wielen dan naartoe gaat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die andere twee veranderen in propellors dan kun je vliegen of varen.Michael Oud schreef : Verder is het heel bijzonder dat de auto normaalgesproken 2x2 is. Benieuwd waar de helft van de wielen dan naartoe gaat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De oude versie smoelt in mijn ogen beter dan de versie van na de facelift die ik meekreeg. Vol met karakter en over die porblemen: onze Volvo's zijn ook niet geheel foutloos en ik heb ook aardig geld moeten pompen in achterstallig onderhoud van mijn 944.
Ik vind overigens de zes cilinder heerlijk klinken. Bij V8-erig. Lekker los aan het gas. En zolang het recht vooruit gaat rijdt het prima... Ze zijn inderdaad helemaal niet zo groot als je denkt. Aan een Volvo Estate had ik meer gehad in die tijd. Moest een hoop spullen meenemen en de klep ging niet dicht...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb nog nooit 6 cilinder gereden. Moet eerst nog een nieuwe startmotor in en dan kunnen we vooruit. Ik wist trouwens niet dat een startmotor 350 Amp trok van de accu. Moet je niet aan willen blijven hangen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
vandáár die CX!Michael Oud schreef : Vierkant is niet alles, zakmaarzegge.