Klassiek Zweeds én elektrisch
- V700 register
- Nieuw lid
-
zou het toch mogelijk zijn!!!!! Onze bakstenen behouden en toch gebruik maken van de huidige "groene" hype?
In <a href=" www.autogekken.nl/?p=4233#more-4233 " target="_blank" title="deze link">deze link het verhaal van www.linkedin.com/pub/martijn-hendriks/0/68b/235 " target="_blank">Martijn Hendriks die zijn 245 ombouwde naar een elektrische uitvoering.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ideaal in de randstad.
Mvg, Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heel bijzonder
(en nog steeds zijn er mensen die zeggen mensen dat die sociale media niks zijn)
Die van die CX wist ik niet. lijkt me ook heel apart...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
het dus een DSE.Wouter1973 schreef : Het kan nóg ultiemer: de electrische <a href=" www.rebbl.nl/#/rebbl_modellen?label []=697">Citroen DS</a>
Gek....een GLE is helemaal niet elektriek.
Ben Strijbos, lid 901
Volvo 945 B230FD Polar BJ 1994 M47/Olive Green (421)Volvo 945 B230FD Polar BJ 1994 M47/Olive Green (421)Volvo 744 B230F GL BJ 1990 M47/Midnight Blue (604)Volvo 745 B230F GL BJ 1989 Aut /Grey
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kortom: hele achterklep vol met letters en cijfers. Wie, wie, waar, waar? Leuk! Iemand een naam/link?Michael Oud schreef : We hebben hier op 't forum ook een meneer met een electrische CX. Ook al zo'n leuk project.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ze hadden al wel een T2 Bus geloof ik, en een Beetle
- André Struis
- Nieuw lid
-
Verschuil je dan niet achter je Milieu-principes door er noodzakelijk een E-motor in te moeten hangen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heej. We hebben het hier wel over een DS he! Oftewel The Goddess. De auto der auto's. De Mercedes onder de Citroens. En het principe vind ik heel realistisch: men stelt eigenlijk dat alleen de motor in een DS afbreuk doet aan het ultieme zweven over de weg. Door er een stille elektrische krachtbron in te lepelen heb je dus wel echt het ultieme vervoersmiddel.struis schreef : Op een gegeven moment zijn er ook op de sloop geen motoren meer te verkrijgen voor die rommel, geproduceerd rond de Midelandsche Zee......
Verschuil je dan niet achter je Milieu-principes door er noodzakelijk een E-motor in te moeten hangen.